این همدلی شایسته بهترین تقدیرهاست
این همدلی شایسته بهترین تقدیرهاست
در راستای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی بمنظور ایجاد فضای همدلی و مواسات در ماه مبارک رمضان برای یاری‌رساندن به افراد کم‌بضاعت، پویش مهربانی دانشگاه و بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز، اقدام به برگزاری مرحله هفتم پویش به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های حمایتی در دانشگاه تبریز نموده است.

به گزارش شمس، حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده مقام معظم رهبری در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز ضمن قدردانی از دانشگاهیان و ابراز مسرت از حضور در دانشگاه تبریز گفت: تداوم روحیه همدلی و نوع‌دوستی مردم مومن کشورمان قابل تحسین است.

وی با اشاره به اینکه بحران کرونا یک آزمایش الهی بود، افزود: کرونا روحیه اتحاد، همدلی و انسجام مردم را در کشور گسترش داد و اگر کمک های مردمی نبود دولت با وضعیت حاد اقتصادی نمی توانست جوابگوی نیاز همگان باشد و مردم با همت والای خود حامی همدیگر و دولتشان شدند و این همدلی شایسته بهترین تقدیر هاست.

امام جمعه تبریز با اشاره به اینکه علاوه بر ارزش کمّی این نوع کمک ها کیفیت آنها نیز مهم است، خاطرنشان کرد: اینکه افراد سعی می کنند از وسایلی که برای خودشان تهیه می نمایند به نیازمندان نیز اهدا کنند، کار ارزشمندی است و از تمامی خیرین سازمان های مردمی، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره)، بنیاد مستضعفان، کمیته امداد امام خمینی تقدیر و تشکر می نمایم.

در ادامه این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین محمد انوری مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز ضمن تشکر از حضور امام جمعه محبوب شهر تبریز در دانشگاه تبریز بر تداوم همدلی و پیروی دانشگاهیان از منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی تاکید نمود.

در ادامه، یونس برزگر، مسئول بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز با اشاره به تهیه یکصد و پانزده بسته معیشتی به ارزش ششصد میلیون ریال در هفتمین مرحله ضیافت همدلی افزود: این بسته ها شامل ۱۰ قلم مواد غذایی است که با همیاری دانشگاهیان خیر دانشگاه تبریز در طول ماه مبارک رمضان تهیه شده و بین خانواده های نیازمند غیر تحت پوشش توزیع می شود.

برزگر ضمن تقدیر از همیاری همکاران دانشگاه تبریز در امر خیر مواسات و کمک های مؤمنانه، گفت: اربعین امسال نیز مرحله هشتم کمک های مؤمنانه اجرا خواهد شد.