ایرانیان همیشه در کنار مظلومان ایستاده‌اند/ تکثیر شهید سلیمانی در یکایک دانش آموزان
ایرانیان همیشه در کنار مظلومان ایستاده‌اند/ تکثیر شهید سلیمانی در یکایک دانش آموزان
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در غزه، اظهار داشت: ایرانیان همیشه در کنار مظلومان ایستاده‌اند.

به گزارش شمس، رضا مراد صحرایی در اجتماع ۱۰ هزار نفری دختران دانش آموز تبریز با عنوان «نسل طوفان»، افزود: اگر کسی ظلمی ببیند و علیه آن اقدام نکند مسلمان نیست.

وی اضافه کرد: پیام دانش آموزان ایران به دانش آموزان کل دنیا این است که دانش آموزان خود را به میدان بیاوردید تا نهیب و فریاد بزنند؛ «مرگ بر اسرائیل، ننگ بر اسرائیل».

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: امروز در کشور ما روز نوجوان است، روز شهادت شهید فهمیده که امام راحل ایشان را رهبر خود معرفی کرد و وجود ۳۶ هزار شهید دانش آموز نیز شاهد آن است که نوجوانان رفتند تا اعلام کنند اگر اسرائیل در نطفه خفه نشود چه می‌شود.

وی گفت: امروز در این اجتماع یکپیام به همه صادر می‌کنیم که عامل ایران مدرسه قوی است، باید همه توان خود را به این دانش آموزان و آینده سازان بگذاریم، این نسل نسل طوفان است و از مکتب شهید سلیمانی، شهیدی که در یکایک دانش آموزان تکثیر شده است، نسلی که استکبار را برخواهد چید.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: نسل این دانش آموزان الگوی خود را از شهید فهمیده، شهید روح اله عجمیان آرمان علی وردی گرفته است، این نسلی است که راه شهدایش را فراموش نخواهد کرد.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: از شما می‌خواهم مهربانی خودتان را با کودکان غزه به اشتراک بگذارید و با تمام وجود بر سر اسرائیل داد بکشد و از معلمان می‌خواهم مهر رسول الله را که در کودکان می‌آفریند، نفرت از دشمن و شیطان را در دل کودکان بکارند.

صحرایی تصریح کرد: امریکا، انگلیس، فرانسه و اسرائیل یکی هستند و رفت و آمدهای مدام آن‌ها نشانگر نابودی اسرائیل است و این وعده الهی است؛ «جاء الحق و زهق باطل».

گفتنی است؛ این اجتماع با حضور ۱۰ هزار دانش‌آموز به نیت ۱۰ هزار شهید استان در آستانه برگزاری برنامه محوری کنگره ملی به همین نام در سالن پورشریفی تبریزدر حال برگزاری است.

انتهای پیام /