الیس الصبح بقریب!
الیس الصبح بقریب!
محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم و همزمان با ولادت حضرت مهدی (عج) بیانیه ای صادر کرد.

به گزارش شمس، محمداسماعیل سعیدی، نماینده مردم تبریز در دوره های نهم و دهم مجلس شورای اسلامی در آستانه انتخابات مجلس دوازدهم و همزمان با ولادت حضرت مهدی (عج) بیانیه ای صادر کرد:

یا معزالمؤمنین

«و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم‌الوارثین»

«بنده با اطمینان می‌گویم:اسلام ابرقدرتها را به خاک مذلت می‌نشاند، اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را یکی پس از دیگری برطرف و سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد»(امام خمینی(ره))

ضمن عرض تبریک نیمه شعبان سالروز میلاد پرخیر و برکت حضرت ولیعصر عجل الله فرجه الشریف، چند نکته در مورد انتخابات مجلس دوازدهم به عرض می‌رساند:

۱)از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی یکی از تلاشهای بدخواهان این ملت و این کشور بخصوص آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب اسرائیل تبلیغات شدید درجهت عدم حضور مردم در پای صندوقهای رای و کاهش میزان مشارکت بوده که درسالهای اخیر بدلایل مختلف ازجمله برخی عملکردهای ضعیف و غلط مسئولان بهانه خوبی به دست آنان داده است تا کل ارکان نظام و انقلاب و ارزشها را زیر سوال برده و مردم را نسبت به آینده ناامیدوار و از اصلاح امور مأیوس نمایند.

لذا همه دلسوزان اسلام و انقلاب بایستی با تحلیل درست و دقیق ازمسائل داخلی و محیط بین الملل مراقبت کنیم که خدای ناکرده آب به آسیاب دشمن ریخته نشود و شرایطی پیش نیاید که چنین تلقی شود مردم نسبت به سرنوشت خود و نظام جمهوری اسلامی بی تفاوت شده‌اند، که همین امر دستاویز جدیدی برای طمع آمریکا وسایر دشمنان ملت برای شروع توطئه های شوم جدید علیه امنیت، اقتصاد و آرامش ملت و کشورمان شود.

۲)اگربخواهیم روح نشاط و احساس مسئولیت را درجامعه زنده نگه داریم، قطعاً یکی از مسیرهای اصلی آن، همین شرکت گسترده آحاد مردم در انتخابات و انتخاب افراد متدین، متعهد، سالم، متخصص، آگاه به مشکلات مردم و کشور برای تشکیل مجلسی در تراز انقلاب اسلامی است.
قهر با صندوق رأی نه تنها مسأله را حل نخواهد کرد بلکه شرایط را بدتر هم می کند.

۳)انتخابات مظهر حضورمردم و آزادی آنان در انتخاب سرنوشت خود هست؛ مجلس قوی و کارآمد با تک تک آرای مردم و با انتخاب افرادشایسته شکل می‌گیرد، اگر انتخاب آگاهانه و ازروی شناخت دقیق و برپایه معیارهای مورد تأکید مقام معظم رهبری انجام پذیرد وصرفاً از روی اعتماد به لیست هایی که عمدتاً محصول تصمیمات پدرخوانده هایی که خود را مالک انقلاب می دانند و نقشی برای مردم قائل نیستند نباشد، قطع یقین مجلس قوی شکل گرفته و قوانین مصوب آنان درجهت بازکردن گره از مشکلات مردم وکشور بوده و نظارت بر عملکرد قوای دیگر و اجرای قوانین باقوت وقدرت بیشتری انجام خواهد پذیرفت. در غیراینصورت طبیعی است مجلسی ضعیف و ناکارآمد را شاهدخواهیم بود.

۴)هیچکس نمی‌تواند منکر وجود مشکلات مردم بویژه درحوزه اقتصادی باشد، همه به نوعی درگیر این مسائل هستیم واقشار آسیب‌پذیر جامعه به مراتب بیشتر؛ اما مسیردرست تغییر درشرایط موجود، قهر با صندوق های رای نیست برعکس انتخاب آگاهانه افراد اصلح و دارای شایستگی های لازم، که بتوانند اولاً درک درستی ازضرورت‌ها و نیازهای اساسی جامعه و مردم را داشته باشند، درثانی اراده وایمان محکم، وحرکت مجاهدانه و خستگی ناپذیر برای حل این مشکلات را درآنان سراغ داشته باشیم.

۵)خائنین و فراریانی که خارج ازمرزهای ایران به همراه معدودی خودباخته ویا ساده لوح درداخل کشور، برطبل تحریم انتخابات می کوبند، قطعاً دلسوز مردم و کشور مانیستند. آنان بدنبال ایجادشکاف بین مردم و نظام ودرنهایت ضربه زدن به اقتدار وامنیت ملی مان بوده که نبایدتحت تاثیرتبلیغات دروغین ولبخندهای ظاهری آنها قرارگرفت. دراین ایام ولحظات سرنوشت ساز، همه مادرمقابل آزمون بزرگی قرار گرفته ایم، بایدنگاه کنیم کجا رادشمن هدف گرفته و می کوبد؟ و ماوظیفه و تکلیف مان دراین شرایط چیست؟ امام راحل(ره) دراین خصوص نظرشان چه بود؟

خاطرمان هست که ایشان فرمودند: «هرموقع دیدیددشمن ازکارشما عصبانی وناراحت بود بدانیدکارتان صحیح است»

این سخن، خط‌کشِ بنیانگذارانقلاب اسلامی است، که امروز دشمن دقیقا ازحضور در پای صندوق های رای بشدت عصبانی است و ملت عزیز وسربلند باحضور پرشور درانتخابات به همه دشمنان پیام خواهندداد که از ماعصبانی باشید وازاین عصبانیت انشاالله بمیرید.

برادران وخواهران و مردم عزیزآذربایجان بویژه حوزه انتخابیه تبریز،آذرشهر و اسکو! ضمن تشکرخالصانه و متواضعانه مجدد ازهمراهی وحمایت صادقانه تان درطول دو دوره مجالس نهم و دهم و انتخابات مجلس یازدهم از این بنده سراپا تقصیر وسربازکوچک انقلاب، لازم می دانم این نکته راخدمت همه عزیزان معروض دارم:

دراین دوره انتخابات، به علت حضورنیروهای جدید لایق و موثر درصحنه انتخابات، تکلیف را ازخود ساقط دیده و در عرصه نامزدی مجلس دوازدهم وارد نشدم، لیکن برمبنای تئوری حق وتکلیف همراه شماعزیزان، برخود فرض می دانم به فضل الهی درانتخابات شرکت کرده و به نامزدهای حائزشرایط تعهد،تخصص وکارآمدی، رأی خواهم داد.

به امیدپیروزی روشنی برظلمت وظهور تمامی حق درزمین

أَلَیسَ الصُّبْحُ بِقَرِیبٍ؟