افزایش ۳۰ درصدی تولید آسفالت شهرداری تبریز نسبت به سال گذشته
افزایش ۳۰ درصدی تولید آسفالت شهرداری تبریز نسبت به سال گذشته
مدیرعامل سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز از افزایش ۳۰ درصدی تولید آسفالت شهرداری تبریز نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: تولید و پخش صرف آسفالت، تنها هدف سازمان عمران نیست، بلکه نظارت بر کیفیت تولید و اجرای این محصول نیز با قوت ادامه دارد.

به گزارش شمس، جلیل ابهری افزود: مقایسه میزان تولید آسفالت سازمان عمران شهرداری تبریز امسال نسبت به سال گذشته بیش از ۳۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: در حالی مجموع محصولات آسفالتی تولید شده توسط کارخانجات سازمان عمران به این میزان رسیده است که فعالیت تولید و اجرایی آسفالت به صورت شبانه روزی توسط پرسنل سازمان در حال انجام است و اقدامات در زمینه افزایش میزان تولید آسفالت و عبور از مرز  ۱۲۵ هزار تن تا مهر ماه سال جاری  ستودنی است.

ابهری اظهار کرد: با برنامه ریزی جامع تولید و اجرای آسفالت و تعمیر و نگهداری معابر شهری در سال ۱۴۰۲، میزان آن نسبت به سال ۱۴۰۱، افزایش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد و هزینه تولید آسفالت با اتکا به منابع و ظرفیت‌های داخلی سازمان عمران، تقلیل یافته است ،  تولید و پخش صرف آسفالت، تنها هدف سازمان عمران نیست، بلکه نظارت بر کیفیت تولید و اجرای این محصول نیز با قوت ادامه دارد تا در کنار تلاش برای بهبود وضعیت معابر اصلی و فرعی، هدررفت منابع نیز کاهش یابد.

انتهای پیام /