اردوی راهیان نور، بهترین سفر فکری و عقیدتی است
اردوی راهیان نور، بهترین سفر فکری و عقیدتی است
رئیس دانشگاه تبریز گفت: اردوهای راهیان نور، بهترین سفر ایدئولوژی، فکری و عقیدتی است که می‌توان رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و جوانمردی‌های شهدا را به جوانان و نسل امروز و آینده انتقال داد که بنابه فرمایش رهبر معظم انقلاب اردوی راهیان نور یک تکنولوژی و فناوری است و هیچ گونه برنامه فرهنگی و گردشگری نمی‌تواند جایگزین آن شود.

به گزارش شمس، صفر نصراله زاده در جمع کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه تبریز در طلائیه و در مناطق جنگی جنوب کشور اظهار کرد: خداوند متعال را شکرگزاریم که در این سرزمین مقدس، همراه شما دانشجویان عزیز هستیم تا با آرمان‌های شهدا تجدید پیمان کرده و یادی کنیم از شهدای هشت سال دفاع مقدس که سربلندی و آرامش زندگی امروز خود را مدیون از خودگذشتگی این عزیزان هستیم.

وی افزود: برنامه ریزی و بسترهای لازم برای برگزاری این گونه برنامه‌ها باید فراهم شود چرا که این گونه برنامه‌ها و اردوهای فرهنگی و زیارتی مایه خیر و برکت است.

لازم به ذکر است، بیست‌وهفتمین کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه تبریز، پس از دو سال وقفه به علت شیوع ویروس کرونا با شرکت ۲۵۰ نفر از دانشجویان این دانشگاه در قالب کاروان شهید اصغر قصاب عبدالهی از ۱۸ تا ۲۵ اسفند ماه جاری در مناطق جنگی جنوب برپا شده است.

انتهای پیام /