احیای باغ‌شهر تبریز در حال اجرا است
احیای باغ‌شهر تبریز در حال اجرا است
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: سیاست کلی شورای پنجم، احیای باغ‌شهر تبریز بوده که با درایت مدیران شهری و بخصوص شهردار تبریز، این سیاست بخوبی در حال اجرا شدن است.

به گزارش شمس، سونیا اندیش با اشاره به افتتاح پارک مدافعان سلامت، اظهار کرد: این سی و نهمین پارک محله‌ای است که در کوی پزشکان تبریز افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد. اینجا محلی متروکه بود و اهالی از وضعیت آن ناراضی بودند که خوشبختانه اکنون تبدیل به فضای سبز شده است.

وی ادامه داد: اکنون در این محله از نظر روحی و روانی و جسمی فضایی برای استراحت ایجاد شده و همچنین فضایی برای بازی و سرگرمی بچه ها فراهم شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: در شورای پنجم، نهضت فضای سبز اتفاق افتاده و امسال، سال فضای سبز نامگذاری شده است؛ سیاست شورای پنجم الزام کرده که در این زمینه بیشتر فعالیت کنیم و باغاتی که قبلا در تبریز بود و پس از گذشت سال‌ها از بین رفته، دوباره به عنوان باغ‌شهر تبریز احیا کنیم.

وی افزود: بر این اساس خدمات را به داخل محلات برده‌ایم و این یک رویه و سیاست کلی از سوی شورای پنجم بود که با درایت مدیران شهرداری و شهردار محترم تبریز بخوبی در حال اجرا شدن است.

اندیش اضافه کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی جامعه، درآمدهای شهرداری که عموما متکی به صدور پروانه و … بوده، کمتر شده و در سوی مقابل هزینه‌ها بیشتر شده است. با این حال جای تقدیر و تشکر دارد که به رغم این شرایط و نیاز شهرداری به اخذ هزینه و تبدیل املاک به پول و بجای اینکه چنین فضاهایی تبدیل به مسکونی شود، همان فضای سبز باقی مانده و تقدیم شهروندان شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم که با وجود مشکلات، بتوانیم بیش از پیش ارائه خدمات به شهروندان را ادامه دهیم، چرا که لیاقت و حق مردم بیشتر است و هرچقدر به آنها خدمت کنیم، کم است.

انتهای پیام