اتمام عملیات کف‌سازی و سنگفرش هشت متری سجادیه تا پایان هفته‌جاری
اتمام عملیات کف‌سازی و سنگفرش هشت متری سجادیه تا پایان هفته‌جاری
شهردار منطقه ۳ تبریز از اتمام عملیات کف‌سازی و سنگفرش هشت متری سجادیه در خیابان آزادی به متراژ چهار هزار متر مربع تا پایان هفته جاری خبر داد.

به گزارش شمس، اکبر پورخردمند با اعلام این خبر گفت: طبق بررسی انجام گرفته و بازدیدهای مکرر از معابر شهری، معاونت فنی عمرانی منطقه در راستای صیانت از حقوق شهروندان عملیات اجرایی مناسب سازی، بهسازی و زیباسازی هشت متری سجادیه در خیابان آزادی را با کف‌سازی و سنگفرش کردن این خیابان آغاز کرده که هم اکنون این عملیات در مراحل پایانی خود است.

وی افزود: در این راستا پیاده روهای ضلع شرقی  و غربی این خیابان به متراژ ۱۵۰۰ متر کف‌سازی شده است و در ادامه عملیات اجرای سنگفرش قسمت ماشین رو نیز به متراژ دو هزار و ۵۰۰ متر مربع در حال انجام است که تا پایان این هفته به اتمام می رسد.

پورخردمند ادامه داد: از دو هزار و ۵۰۰ متر مربع قسمت سواره رو دو هزار متر مربع سنگفرش شده و تا پایان هفته این قسمت نیز تکمیل می شود.

شهردار منطقه همچنین از جدول گذاری این خیابان جهت هدایت اصولی آب‌های سطحی خبر داد و گفت: در ضلع شرقی این خیابان ۵۰۰ متر جدول گذاری اجرا شده است.

وی اظهار کرد: این پروژه با هدف احیای محلات سطح حوزه و مناسب سازی محل برای شهروندان با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال در حال اجراست.

انتهای پیام /