آگهی‌های نامتعارف در اپلیکیشن نیازمندی «دیوار»/ اجاره ساعتی سوییت‌های خاص!
آگهی‌های نامتعارف در اپلیکیشن نیازمندی «دیوار»/ اجاره ساعتی سوییت‌های خاص!
مدتی است که حجم آگهی‌های مربوط به خانه‌هایی که به‌صورت روزانه یا ساعتی اجاره داده می‌شوند در اپلیکیشن نیازمندی دیوار به‌شدت افزایش یافته است و به نظر می‌رسد که باید هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی این قبیل اماکن اقدام شود.

اجتماعی شمس: مدتی است که حجم آگهی‌های مربوط به خانه‌هایی که به‌صورت روزانه یا ساعتی اجاره داده می‌شوند در اپلیکیشن نیازمندی دیوار به‌شدت افزایش یافته است.

متاسفانه اين خانه‌هاي مبله به نسبت شيك و لاكچري را حتي براي تنها یک ساعت نيز اجاره مي‌دهند كه اين خود مي‌تواند بيانگر رواج بسياري از معضلات و تبعات منفي اجتماعي باشد چراكه خانه‌اي كه تنها براي چندساعت و آن هم با دريافت يك كارت ملي اجاره داده مي‌شود مي‌توان به‌راحتي در آن هر كاري را انجام داد بدون آنكه عواقب چنداني متوجه فرد شود.

به سراغ یکی از این آگهی‌ها رفتیم؛ متراژ بنا شصت متر است. در قسمت اجاره, رقم هشتصد هزار تومان درج شده است. تاکید شده که امنیت سوییت عالی و به صورت روزانه نظافت می‌شود. با تماس با شماره موبایل آگهی‌دهنده، شخصی که خود را صاحب‌ملک معرفی می‌کند می‌گوید که آپارتمان در منطقه ائل‌گلی قرار گرفته و خروجی مجزا دارد و فقط یک کارت ملی نیاز است!

پیامدهای این پدیده به رواج بی‌بندوباری محدود نمی‌شود؛ مالکی که با داشتن یک سوییت کوچک در جای متوسط شهر می‌تواند ماهانه حداقل ۲۰ میلیون درآمد داشته باشد انگیزه‌ای برای عقد قرارداد یک‌ساله و گرفتن ۵ یا ۶ میلیون اجاره نخواهد داشت.

به نظر می‌رسد که باید هر چه سریع‌تر نسبت به ساماندهی این قبیل اماکن اقدام شود تا مالکان اخلاق‌مدار و واجد شرایط بتوانند به‌صورت مشروع, قانونی و شناسنامه‌دار فعالیت کنند و از ارزش‌های فرهنگی و مذهبی کشور تخطی نشود.

انتهای پیام /

  • نویسنده : میلاد نوروزی