آل‌هاشم: استفاده از توانمندی‌های اولیا باید از جنبه تشریفاتی خارج شود
آل‌هاشم: استفاده از توانمندی‌های اولیا باید از جنبه تشریفاتی خارج شود
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی بر ضرورت استفاده از توانمندی‌های اولیا دانش‌آموزان توسط مدیران مدارس در امور مدیریتی، تاکید کرد و گفت: دعوت از اولیا صرفا جنبه تشریفاتی نداشته باشد.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام آل‌هاشم، بعد از ظهر امروز دوشنبه، هشتم آبان‌ماه در دیدار با وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حساسیت دستگاه تعلیم و تربیت به علت تربیت آینده‌سازان کشور بر ضرورت بهره‌مندی از توانمندی‌های اولیای دانش‌آموزان در امور آموزشی و اداره مدرسه، تاکید و اظهار کرد: دعوت از اولیا صرفا جنبه تشریفاتی نداشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به برشماری برخی مشکلات موجود در دانشگاه فرهنگیان به ویژه کمبود فضای فیزیکی، حل این مشکلات را  منوط به مدیریت درست عنوان کرد و افزود: اقدامات وزیر کنونی مورد تایید ما بوده و امیدواریم تحولات مثبت بیشتری را ایجاد کنند.

وی، ضمن آرزوی موفقیت برای وزیر آموزش و پرورش بر ضرورت تحقق بخشیدن به برنامه‌های مطرح شده توسط ایشان تاکید کرد و گفت: ما با تمام توان در خدمت آموزش و پرورش هستیم.

امام جمعه تبریز در خاتمه با تکریم مناسبت‌های آبان‌ماه و به ویژه روز نوجوان و بسیج دانش‌آموزی، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان و دانشجویان با حضورشان در ۱۳ آبان  وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب و امام نشان خواهند داد.

مسعود سعادتی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی نیز در ادامه این دیدار، از توجه ویژه نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به دستگاه تعلیم و تربیت استان قدردانی کرد و  توصیه‌های ایشان را راهنمایی دلسوزانه دانست و گفت: تمام توصیه‌ها، راهنمای ما بوده و هست و این توصیه‌ها را برای عملکرد بهتر به کار خواهیم بست.

پایان پیام/