آغاز بلیت‌فروشی دیدار تیم های تراکتور و الشارجه
آغاز بلیت‌فروشی دیدار تیم های تراکتور و الشارجه
بلیت‌فروشی دیدار تیم‌های فوتبال تراکتور ایران و الشارجه امارات از ساعت ۱۰ صبح امروز دوشنبه آغاز می‌شود.

به گزارش شمس، علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت بازی را تهیه کنند.

بر اساس اطلاعیه باشگاه تراکتور تماشاگران هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

بنا به تأکید AFC (کنفدراسیون فوتبال آسیا) از تماشاگران درخواست شده که قبل از مراجعه به ورزشگاه، نسبت به تهیه بلیت الکترونیکی اقدام کنند.

براساس اعلام AFC ورود به ورزشگاه فقط با بلیت ممکن است.

براساس پروتکل کنفدراسیون فوتبال آسیا و توصیه جدی ناظر اعزامی AFC، هیچ فردی بدون تهیه بلیت نمی‌تواند در دیدار با الشارجه وارد ورزشگاه شود بر این اساس افراد ویژه‌ای برای کنترل بلیت، مأمور شده‌اند.

تعداد تماشاگران باید با آمار بلیت‌های فروخته شده یکسان باشد، به همین منظور باشگاه تراکتور از هواداران تقاضا کرده برای تماشای این دیدار، حتما بلیت الکترونیکی از سامانه معرفی شده تهیه کنند.

براساس تأکید افسر امنیتی AFC در حاشیه بازدید از ورزشگاه یادگار امام(ره)، استفاده از لیزر و دودزا، پرتاب اشیاء و هر گونه ناهنجاری به کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش خواهد شد و این موضوع می‌تواند میزبانی‌های تراکتور در صورت صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را تحت تأثیر قرار دهد.

محدودیت حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام

هیأت فوتبال استان آذربایجان‌شرقی نیز با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به دلیل آماده نشدن ساختار لازم، بازی آسیایی تراکتور با محدودیت حضور بانوان برگزار می‌شود.

در اطلاعیه هیات فوتبال آمده است: این هیأت پیگیر تکمیل آماده‌سازی زیرساخت‌های لازم برای حضور بانوان بوده ولی به رغم تلاش‌های شبانه‌روزی شرایط لازم و کافی برای حضور بانوان در بازی تراکتور تبریز و الشارجه امارات مقدور نشد.

از این‌رو به لحاظ حساسیت برگزاری بازی‌های آسیایی و اینکه در میزبانی باشگاه تراکتور تبریز هیچ‌گونه خللی وارد نشود، در این دیدار تنها ورود بانوان ورزشکار فوتبالی به ورزشگاه مجاز است.

گفتنی است، ۲ تیم تراکتور و شارجه امارات در مرحله پلی آف(حذفی) لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ روز سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ به مصاف هم می روند.

انتهای پیام /