آسفالت‌ریزی شش هزار تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته
آسفالت‌ریزی شش هزار تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته
در هفته‌ای که گذشت، شهرداری تبریز با توزیع حدود شش هزار تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت‌های مدیریت شهری است، تداوم بخشید.

به گزارش شمس، آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد، دغدغه‌ای به قدمت شهرنشینی و احداث اولین جاده‌های حمل و نقل در دنیاست که تقریبا در همه جای دنیا اولویت اول مدیریت شهری محسوب می‌شود. مناسب‌سازی مسیر و آسفالت‌ریزی اصولی برای تردد شهروندان بدون کوچکترین ناراحتی و نارضایتی، کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران آن است.

شهرداری تبریز نیز به همین سبب و در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، این روزها که فصل کاری منطقه آذربایجان در جریان است، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.

حالا مناطق دهگانه شهرداری تبریز هم به تکاپو افتاده‌اند و از آسفالت‌ریزی‌های اساسی معابر گرفته تا آسفالت کوچه‌ها و لکه‌گیری معابر مربوط به مناطق خود را به طور جدی در دست اجرا دارند. در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع سه هزارو ۲۵۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه اقدام به بهسازی و لکه‌گیری کرد. بر همین اساس مسیرهای پل توانیر به طرف پل قانون، خیابان عباسی، کوی شهید بهشتی، کوی شهید مناف زاده، بیلانکو و کوی فرهنگیان در سطح این منطقه آسفالت‌ریزی شدند.

منطقه ۲

شهرداری منطقه ۲ تبریز هم با ۲۰۰ تن آسفالت در این هفته در صدد آماده سازی و بهسازی معابر منطقه خود برآمده است.

در این راستا معابری همچون ۱۰ متری چهارم و پنجم در زعفرانیه، بزرگمهر جدید در ۱۳ آبان و استاد معین آسفالت‌ریزی شد.

منطقه ۳

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز با مجموع ۲۲۵ تن آسفالت‌ریزی، معابر این منطقه را برای شهروندان خود مناسب‌سازی کرده است.

منطقه ۴

در این بین شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز با ۱۲۰ تن آسفالت گامی در جهت بهبود وضعیت آسفالت معابر خود برداشته است.

آسفالت ریزی کوچه حسین بقال در خیابان شهید ظهیری و لکه گیری کوچه خرازی و کوی شهید حدادزاده خیابان شهید ظهیری از جمله اقدامات این منطقه طی هفته گذشته بود.

منطقه ۵

شهرداری منطقه ۵ تبریز نیز نسبت به آسفالت‌ریزی ۲۰۷ تنی اقدام کرده است. این منطقه در محدوده‌های مختلفی اعم از ورودی اصلی کرکج، میدان شهریار و کاج غربی رشدیه، نیاوران سه و پنج در مرزداران و… عملیات آسفالت‌ریزی را به انجام رساند.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با ۱۱۸ تن آسفالت مسیرهای این منطقه را آسفالت ریزی و لکه‌گیری کرده است.

بر این اساس، معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶ تبریز با ۸۰ تن در پارک امام شهرک امام خمینی(ره) و معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه نیز با ۳۸ تن در مایان سفلی، شهرک امام خمینی(ره) مابین بلوک های ۱۶۷ و ۱۶۸، جاده تبریز مرند و خیابان قدس نسبت به آسفالت ریزی اقدام کرده است.

منطقه ۷

شهرداری منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی ۲۰۴ تنی را طی هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد.

آسفالت ریزی در مسیر محلات کوجووار با ۱۱۰ تن عمده آسفالت‌ریزی‌ اساسی این منطقه طی هفته گذشته را به خود اختصاص داد.

همچنین این منطقه با لکه گیری و آسفالت ریزی در چهارراه لاله به طرف میدان امام حسین(ع)، مسیرهای اصلی خیابان لاله، جلالیه، لقمان حکیم، خیابان نور غربی و… نیز در این راستا اقدام کرده است.

منطقه ۸

شهرداری منطقه ۸ تبریز هم با ۷۵۳ تن آسفالت ریزی در راستای بهسازی معابر خود اقدام کرد.

لکه گیری و آسفالت ریزی در کوچه امام جمعه، کوچه ایکی قالا، محوطه بسیج کارگری، آسفالت ریزی خیابان امام خمینی(ره) حدفاصل خاقانی تا میدان شهید بهشتی  و… طی هفته گذشته توسط شهرداری منطقه ۸ تبریز انجام یافته است.

منطقه ۹

شهرداری منطقه ۹ تبریز هم آسفالت ریزی ۵۰۶ تنی را برای هفته گذشته در برنامه کار خود قرار داد.

آسفالت ریزی کوچه های گلستان ۱ و نسترن در فتح آباد و معابر خاوران از جمله معابر آسفالت ریزی شده توسط این منطقه بود که با ۱۷۸ تن آسفالت دستی و ۳۲۸ تن آسفالت اساسی آسفالت ریزی شدند.

منطقه ۱۰

در این بین شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز ۲۷۳ تن آسفالت‌ریزی در سطح منطقه خود انجام داد که این آسفالت‌ریزی‌ها در کوچه شهید امامی در خیابان اصمعی، کوچه طالقانی در خیابان قربانی، کوچه اورنگی در خیابان قربانی و کوچه مهرآباد در خیابان قربانی انجام یافت.

انتهای پیام /