آزادی ۳۵ نفر از زندانیان استان با کمک ۴ میلیاردی خیرین
آزادی ۳۵ نفر از زندانیان استان با کمک ۴ میلیاردی خیرین
موسی خلیل اللهی گفت: به مناسبت ایام دهه فجر ۳۵ نفر از رندانیان استان با کمک ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی خیرین استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

به گزارش شمس، موسی خلیل اللهی  با بیان اینکه مردم استان مسایل امور خیر سوابق درخشانی داشته و همیشه پیشقدم بوده اند، اظهار کرد: این موضوع یک مزیت و ظرفیت بزرگ برای استان محسوب می شو و باید از این ظرفیت عظیم در راستای آزاد سازی زندانیان جرایم غیرعمد بهره مند شد.

وی افزود: به مناسبت ایام دهه فجر ۳۵ نفر از رندانیان استان به استناد ماده ۱۴ دستورالعمل ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها با کمک ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلون ریالی خیرین استان از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر در حاشیه بازدید از زندان مرکزی تبریز به صورت چهره به چهره با زندانیان گفت و گو و مشکلات آنها را بررسی کرد.

 موسی خلیل اللهی رئیس کل دادگستری استان به همراه اعضای شورای قضایی و دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی و مدیر کل زندانهای استان از بندها و بخش های مختلف زندان مرکزی تبریز بازدید کرد.
در حاشیه این بازدید رئیس کل دادگستری استان به صورت چهره به چهره و رعایت دستورالعمل های بهداشتی با ۱۲۰ نفر از زندانیان گفت و گو و ضمن استماع مسائل و مشکلات آنها دستورات لازم برای حل و فصل موضوعات و مسائل طرح شده زندانیان صادر کردند.

همچنین در ادامه این بازدید ساختمان سالن اجتماعات ،مجتمع آموزشی امید و بندپاک مجموعه ترک اعتیاد زندان مرکزی تبریز افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام /