واگذاری تیم والیبال شهرداری تبریز به اسپوتای ارومیه/ از تبریز خریداری پیدا نشد
واگذاری تیم والیبال شهرداری تبریز به اسپوتای ارومیه/ از تبریز خریداری پیدا نشد
عضو شورای شهر تبریز با بیان اینکه برای واگذاری تیم والیبال شهرداری تبریز، اولویت ما تبریز است، گفت: تیم داری شهرداری تبریز از سوی وزارت کشور غیرقانونی اعلام شده است.

سعید نیکو خصلت در گفت‌‌وگو با خبرنگار شمس در خصوص واگذاری تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار کرد: تیم والیبال شهرداری تبریز به شرکت مواد غذایی اسپوتا در ارومیه واگذار می‌شود؛ ما قبل از واگذاری از بسیاری از صاحبان بخش خصوصی جهت واگذاری نظرسنجی کردیم و کسی رغبتی نشان نداد، با این حال اولویت ما تبریز است و هر کسی از تبریز برای عهده دار شدن این تیم اعلام آمادگی کند، استقبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه تیم‌داری شهرداری تبریز از سوی وزارت کشور غیرقانونی اعلام شده است، اعلام کرد: شهرداری نمی‌تواند در بخش قهرمانی، تیم داری کند.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تبریز با بیان اینکه علی‌رغم هزینه‌های میلیاردی برای زیرساخت‌ها، توسعه والیبال تبریز افت کرده و در این زمینه به ثبات نرسیدیم، عنوان کرد: از لحاظ تعداد داوران، مربیان بین المللی و آکادمی‌های والیبال به صورت سازمان یافته پیشرفتی نکرده‌ایم.

وی توضیح داد: در بسیاری از کلانشهرهای کشور بر روی چندین رشته سرمایه گذاری می‌کنند، در کلانشهری مثل اصفهان یک باشگاه روی ۲۰ رشته ورزشی سرمایه گذاری می‌کند؛ البته ناگفته نماند شهرداری هیچ کدام از این کلانشهرها همچون شهرداری تبریز، تیمی را عهده دار نشده است و وقتی از تیم‌داری شهرداری تبریز اطلاع یافتند بسیار تعجب کردند که شهرداری با چه مجوزی اقدام به این کار کرده است.

نیکوخصلت از برگزاری جلسه اعضاء شورای شهر تبریز با صاحبان صنایع در آینده‌ای نزدیک خبر داد و تصریح کرد: سعی می‌کنیم والیبال شهرداری در تبریز ابقاء یابد و شهرداری هم متعهد شده چنانچه خریداری از تبریز پیدا شود، از لحاظ فضاهای فیزیکی برای تمرین و سالن، مساعدت کند.

وی در پایان اذعان داشت: واگذاری تیم والیبال شهرداری تبریز روند مطلوبی نیست و اعضای شورای شهر تبریز از این موضوع خرسند نیستند.

انتهای پیام/

  • نویسنده : المیرا جلیلی