بدرقه شایسته تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان با مشارکت راینو چرم
بدرقه شایسته تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان با مشارکت راینو چرم
بعد از میزبانی خوب و ارزشمند هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی از تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی به مدت ۳۵ روز در تبریز، با حمایت شرکت راینو چرم با نام تجاری راهینو این تیم با دریافت هدایایی به رسم یادبود به نحو شایسته بدرقه شدند تا با انگیزه بالا و روحیه عالی در مسابقات جهانی آرژانتین حضور یابند.

به گزارش شمس، بعد از میزبانی خوب و ارزشمند هیئت والیبال آذربایجان‌شرقی از تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی به مدت ۳۵ روز در تبریز، با حمایت شرکت راینو چرم با نام تجاری راهینو این تیم با دریافت هدایایی به رسم یادبود به نحو شایسته بدرقه شدند تا با انگیزه بالا و روحیه عالی در مسابقات جهانی آرژانتین حضور یابند.

این اردو با همکاری باشگاه مقاومت تبریز و اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز برای آماده‌سازی جهت اعزام به مسابقات جهانی آرژانتین در تبریز برپا شده بود که آقایان پوریا آریاخواه و مرتضی نریمانی دو ملی پوش از استان در این اردو شرکت داشتند.

بر اساس این گزارش، میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز، اهری زاد رئیس هیات والیبال، یاسر نجف‌زاده مدیرعامل باشگاه مقاومت، مهدی نوایی رئیس اداره ورزش جوانان شهرستان تبریز، امان‌زاده معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان، سعیدرضایی مسئول ورزش همگانی شهرداری تبریز و حامدآقازاده مدیر عامل راینو چرم در مراسم بدرقه تیم ملی والیبال نوجوانان جمهوری اسلامی حضور داشتند.

شایان ذکر است: شرکت راینو چرم با نام تجاری راهینو از برندهای خوب تبریزی است که از تیم‌های ورزشی استان در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود حمایت کرده است و به عنوان حامی ورزش و ورزشکاران می‌باشد.

انتهای پیام /