تجهیزات شهربازی ائل‌گلی مستهلک نیست/ خریداری چرخ‌وفلک ۴۰ متری برای لوناپارک
تجهیزات شهربازی ائل‌گلی مستهلک نیست/ خریداری چرخ‌وفلک ۴۰ متری برای لوناپارک
ابراهیم‌پور می‌گوید تمامی دستگاه‌های شهربازی لوناپارک دارای نشان استاندارد و عمر مفید هستند، ما تجهیزات مستهلک نداریم.

«ابوالفضل ابراهیم‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار شمس، در واکنش به حوادث اخیر در لونا پارک ائل‌گلی تبریز برای شهروندان اظهار داشت: توقف سیستم ایمنی دستگاه ترن‌هوایی به‌جهت ایراد در دستگاه‌های شهربازی نبوده است. از آن‌جایی که فصل بارندگی است، با اتصال شیر برقی این دستگاه‌ که در زیر باران بوده، ترمز اضطراری دستگاه فعال شده است.

وی ادامه داد: قطعا مسئولین فنی و تعمیر و نگه‌داری ما در هر شیفت دائم در محوطه حضور دارند و کوچک‌ترین مشکلی نخواهیم داشت.

مدیر داخلی مجموعه لونا پارک ائل‌گلی تبریز با اشاره به حادثه سه روز قبل و گرفتاری همشهریان در کابین تاب پرنده، خاطرنشان ساخت: این حادثه ۵ دقیقه بعد از بارش باران رخ داد، بعد از بارش باران سنسورهای این دستگاه برای جلوگیری از هرگونه خطر و آسیبی اخطار داده بودند و دستگاه از مدار خارج شده بود.

وی توضیح داد: همشهریان عزیز خاطر جمع باشند که تمامی دستگاه‌های ما مجوز استاندارد معتبر دارند، استاندارد برای هر دستگاه یک عمر مفیدی تعیین کرده و پس از آن به‌صورت دوره‌ای اورهال و نوسازی می‌شوند، بسیاری از دستگاه‌های ما جدید هستند و از یک سیستم اعلام خطر قوی برخوردارند و به همین منظور در صورت احساس کوچک‌ترین خطری، دستگاه را متوقف می‌کنند تا حادثه‌ای ایجاد نشود.

ابراهیم‌پور در پایان با بیان اینکه هیچ‌یک از دستگاه‌های لونا پارک مستهلک نیستند، از خریداری چرخ‌وفلک ۴۰ متری خبر داد و راه‌اندازی آن را منوط به طی تشریفات و اخذ تاییدیه‌های استاندارد دانست.

گفت‌وگو از: میلاد نوروزی

انتهای پیام /