کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی کارکرد بین المللی دارد
کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی کارکرد بین المللی دارد
شهردار تبریز گفت: با تمام توان آماده همکاری برای برگزاری هرچه بهتر کنگره ملی ۱۰ هزار شهید آذربایجان‌شرقی هستیم چرا که این همایش صرفا شهری و ملی نبود و برای منطقه جنبه بین المللی دارد.

به گزارش شمس،

یعقوب هوشیار صبح امروز در یکصد و چهل و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در مورد شهدای مدافع حرم نیز فیلم هایی در حال تهیه است. در دیگر حوزه‌ها نیز تا جایی که در شان این شهدای عزیز و گرانقدر باشد، آماده همکاری هستیم.

در این بین نائب رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز گفت: با توجه به اینکه معابر شهری، میادین و… به نام شهدا مزین شده‌اند، این کنگره فرصت مناسبی برای ساماندهی تابلوهای معابر است.

علی نوای باغبان ادامه داد: می‌توان در یک هزار نقطه شهر به نیت یک هزار شهید آذربایجان شرقی اقداماتی انجام داد.

وی با ارائه پیشنهاداتی در مورد برگزاری این کنگره گفت: اگر شهرداری لایحه‌ای در چارچوب بودجه و یا خارج از بودجه برای این کنگره  نیاز دارد در اسرع وقت به شورا ارائه دهد. همچنین کمیسیون های مرتبط با این کنگره چند جلسه را به این موضوع اختصاص دهند. به طور مثال کمیسیون فرهنگی و اجتماعی می‌تواند به صورت اختصاصی در این مورد ورود کند.

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری و بهبود فضای کسب و کار شورای اسلامی شهر تبریز نیز در این مورد گفت:امیدواریم با برکت این کنگره موزه دفاع مقدس تبریز نیز آغاز به کار کند.

حجت‌الاسلام سیدکاظم زعفرانچیلر یادآور شد: ساماندهی پارک موزه شمیم پایداری، اصلاح و تغییر و ترمیم برخی المان‌ها و مجسمه‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام /