کنسرت «جیرانیم» ۱۳ بهمن روی صحنه می‌رود
کنسرت «جیرانیم» ۱۳ بهمن روی صحنه می‌رود
سرپرست گروه موسیقی جوشقون گفت: کنسرت "جیرانیم" 13 بهمن روی صحنه می‌رود و بلیط فروشی آن از امروز آغاز می‌شود.

به گزارش شمس، ابراهیم راثی در نشست خبری کنسرت “جیرانیم” اظهار داشت: کنسرت “جیرانیم” ۱۳ بهمن توسط گروه موسیقی جوشقون در تالار پتروشیمی ساعت ۲۱ در دو سانس روی صحنه خواهد رفت.

وی ادامه داد: این کنسرت به سرپرستی بنده و با حضور پنج خواننده، استاد تابان محمد خانلی، استاد هادی محمدی، استاد عاشق بهمن قربانزاده، استاد شهباز سلیمانی و استاد عارف احمدزاده روی صحنه می‌رود.

سرپرست گروه جوشقون تصریح کرد: یوسف محرمیان نوازنده بالابان و دکتر محمد عبادی رئیس انجمن عاشیقلار استان هم مجری این کنسرت است.

وی درباره ویژگی‌های این کنسرت گفت: این گروه، گروه عاشقی است و کارهای جدیدی آورده‌ایم تا مسیقی عاشقی را با نسل جدید آشتی دهیم و نسل امروزی با این فرهنگ آشنا و به آن علاقمند شوند.

راثی ادامه داد: ما قرار نیست به موسیقی پاپ نزدیک شویم زیرا به قدری موسیقی ما قوی و باارزش است که نیازی نیست پاپ یا امثال آن را با موسیقی خودمان قاطی کنیم بلکه بر اساس ماهیت و قدمت هارمونی جدید به این کنسرت اضافه کردیم.

وی در خصوص نحوه تهیه بلیط این کنسرت یادآور شد: علاقمندان می‌توانند از امروز برای تهیه بلیط به سایت e.bilit و یا آموزشگاه موسیقی روشن مراجعه کنند.