چهارشنبه‌های دانش‌بنیان در تبریز
چهارشنبه‌های دانش‌بنیان در تبریز
شهردار تبریز اجرای طرح‌های دانش‌بنیان را یکی از دستاوردهای مهم مدیریت شهری در سال گذشته عنوان کرد و ریاست سازمان بازرسی کل استان آذربایجان‌شرقی را همراه و حامی اجرای این طرح‌ها دانست.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با قدردانی از حمایت و همراهی سعید قاسمی‌وند رئیس سازمان بازرسی استان آذربایجان‌شرقی در اجرای طرح‌های دانش‌بنیان شهرداری تبریز، نگاه ویژه به نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان را از جمله برنامه‌های مدیریت شهری در طول سال گذشته عنوان کرد.

وی در عین حال از تداوم اجرای طرح‌های علمی در سال‌جاری با همراهی شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد و گفت: یکی از برنامه‌های هفتگی شهرداری تبریز، برگزاری چهارشنبه‌های دانش‌بنیان است که خروجی آن استفاده مدیریت شهری از طرح‌های علمی مختلف است.

هوشیار اجرای طرح‌های دانش‌بنیان را یکی از دستاوردهای مهم مدیریت شهری در سال گذشته عنوان کرد و یادآور شد: طرح محلول‌پاشی بجای نمک‌پاشی در زمستان سال گذشته برای اولین بار در کشور، یکی از طرح‌های دانش‌بنیان مدیریت شهری تبریز بود که پس از اجرای موفق، مورد استقبال و درخواست دیگر کلان‌شهرهای کشور قرار گرفت.

شهردار تبریز با قدردانی دوباره از حمایت‌های رئیس سازمان بازرسی استان، ابراز امیدواری کرد که این همراهی و حمایت در سال‌جاری نیز تداوم یافته و طرح‌های دانش‌بنیان در راستای توسعه برنامه‌های مدیریت شهری مورد استفاده قرار بگیرد.

پایان پیام/