پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار در پی درگذشت پدر شهیدان آذرآبادی حق
پیام تسلیت امام جمعه تبریز و استاندار در پی درگذشت پدر شهیدان آذرآبادی حق
نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان شرقی در پیامی درگذشت مرحوم حاج حسن آذرآبادی حق، پدر بزرگوار شهیدان محمد، یعقوب و رضا آذرآبادی حق را تسلیت گفتند.

به گزارش شمس، در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد علی آل‌هاشم و عابدین خرّم آمده است: کلمات عاجز از ایمان و ایثار انسان های بزرگ و وارسته ای است که فرزندان خود را با تربیتی عاشورایی به جبهه های عشق و جهاد اعزام کردند، در این میان سوره صبر و ایثار پدران آن دلاورمردان شهید که در راه والای آرمان های انقلاب و نظام اسلامی صبور بودند و ثابت قدم ماندند بر تارک تاریخ پر افتخار این خاک پاک خواهد درخشید.

در این پیام آمده است: خبر درگذشت مرحوم حاج حسن آذرآبادی حق پدر شهیدان والامقام «محمد، یعقوب و رضا آذرآبادی حق» موجب غم و اندوه فراوان شد و این پدر فداکار با تربیت عاشورایی خود الگویی ماندگار و ارزشمند برای همیشه در این سرزمین است که نام نیک آنها برای همیشه در دفتر افتخارات ملت ایران ماندگار خواهد بود.

حجت‌الاسلام آل‌هاشم و خرم در پیام خود با ادای احترام به مقام صبر و ایمان این پدر والامقام، فقدان آن مرحوم را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم آذرآبادی حق و همه بازماندگان به خصوص اهالی شهیدپرور خطه آذربایجان تسلیت عرض کرده و برای روح آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین (ع) از درگاه خداوند متعال مسئلت کردند.

گفتنی است؛ مراسم وداع با پدر شهیدان آذربادی سه شنبه ساعت ۹ صبح در مسجد حاج شفیع برگزار و ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تشیع به میدان شهدا انتقال خواهد یافت و مراسم شام غریبان از ساعت ۱۶ تا ۱۸ در مسجد حاج شفیع برپا خواهد بود.

مراسم سومین روز آن مرحوم روز پنجشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۸ منعقد خواهد شد.

انتهای پیام /