پذیرش ۲۲هزار دبیر و هنرآموز در ۲۹ رشته برای سال‌تحصیلی جدید
پذیرش ۲۲هزار دبیر و هنرآموز در ۲۹ رشته برای سال‌تحصیلی جدید
معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت در بازدید از آزمون استخدام دبیری از حوزه های امتحانی استان آذربایجان شرقی گفت: آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش با حضور حدود ۳۳۰هزار داوطلب در ۲۹رشته امروز ۱۲ مرداد ماه برگزار شد.

به گزارش شمس، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت در بازدید از آزمون استخدام دبیری از حوزه های امتحانی استان آذربایجان شرقی گفت: آزمون استخدام دبیری و هنرآموزی آموزش و پرورش با حضور حدود ۳۳۰هزار داوطلب در ۲۹رشته امروز ۱۲ مرداد ماه برگزار شد.

صادق ستاری فرد افزود: دومین آزمون استخدامی آموزش و پرورش نیز برگزار شد و آزمون آموزگاری چند ماه پیش برگزار شده بود و الان در حال اجرای فرایند ارزیابی تکمیلی و مصاحبه هستیم و در این آزمون حدود ۲۸هزار نفر در انتها پذیرش می‌شوند .

وی ادامه داد: در آزمون دبیری ۲۲هزار نفر دبیر و هنرآموز قرار هست جذب شوند که سهم استان آذربایجان شرقی یک هزار و ۴۵۸ نفر است.

ستاری فرد اظهار داشت: تعداد شرکت کنندگان در سراسر کشور قریب به ۳۳۰هزار نفر بود و انشالله بعد از برگزاری آزمون فرایند ارزیابی و مصاحبه تکمیلی و گزینش را خواهیم داشت.

معاون وزیر افزود: فرایند تا پایان شهریور ماه اتمام خواهد داشت تا عزیزان در مهر ماه شروع به کار نمایند.

ستاری فرد تاکید کرد: فصل پرکاری خواهیم داشت و بعد از این آزمون پذیرش دانشگاه فرهنگیان را خواهیم داشت و در تلاش هستیم با توجه به کمبود های جدی ظرفیت دانشگاه فرهنگیان را نسبت به سنوات دیگر افزایش دهیم تا بخشی از کمبود نیروی انسانی تامین شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزیر تاکید کرد: تمرکز ما برای جبران کمبود نیروی انسانی و تامین نیروی با کیفیت دانشگاه فرهنگیان است و در کنار افزایش ظرفیت این دانشگاه موضوع ارتقا زیرساخت های آموزشی و خوابگاهی به دانشگاه فرهنگیان را به نحو مطلوب دنبال خواهد شد.

ستاری فرد خاطر نشان شد: فصل مرداد و شهریور ماه برای جذب معلم فصلی پر کار خواهد بود و با توجه به اینکه در دوران سونامی بازنشستگی قرارگرفته ایم در تلاش هستیم از طریق آزمون استخدامی و دانشگاه فرهنگیان این کسری نیرو به بهترین شکل جبران شود.

وی در پایان گفت: ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی آموزگاری در استان آذربایجان شرقی با اتخاذ رویکرد جدید و شیوه نوین در ارزیابی و مصاحبه به بهترین شکل اتفاق افتاده است.

انتهای پیام/