وضعیت طلاق در هشترود نگران کننده است
وضعیت طلاق در هشترود نگران کننده است
رضوی از وضعیت نگران کننده طلاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمس، یوسف رضوی اظهار کرد:  از ابتدای سالجاری تاکنون ۸۱ مورد طلاق توافقی و ۴۷ مورد طلاق به درخواست زوجه در دادگستری هشترود تشکیل پرونده شده است که عمده دلیل این طلاق‌ها به خاطر اختلافات طبقاتی، دخالت‌های بی‌مورد اطرافیان، درخواست مهریه، اعتیاد و فضای مجازی هستند.

وی ادامه داد: در طول سالجاری تعداد پرونده‌های ورودی به مجموعه قضایی شهرستان هشترود اغلب در مورد تصرف عدوانی، ضرب و جرح، توهین و اهانت، غیبت از سربازی، تصرف اراضی ملی، تغییر کاربری و تصادفات جاده‌ای بودند.

رئیس دادگستری هشترود همچنین بیان کرد: افزایش نزاع دسته جمعی و قتل در سطح شهرستان صرفا به علت مال دنیا، زیبنده یک شهرستان با فرهنگ و شهید پرور نیست؛ بنابراین با تقیه می‌توان بر تمامی مشکلات غلبه کرده و از اجرای جرائم خشن در منطقه پرهیز کرد.

وی اضافه کرد: رسیدگی به درخواست‌های مردمی، دیدار با قضات، دادستان و ریاست دادگستری در طول ایام هفته، همکاری قضایی و مساعدت حقوقی با ادارات و چندین مورد دیگر در دستور کار مجموعه قضایی شهرستان قرار گرفته تا مردم و ادارات بدون واسطه نسبت به حل مشکلات خود اقدام کنند.

رضوی در پایان یادآور شد: پرونده‌های زندانی‌دار، اعسار، دستور موقت و تامین خواسته در دادگستری هشترود خارج از نوبت رسیدگی می‌شوند.

انتهای پیام /

  • منبع خبر : ایسنا