طلبکاریِ آقای بدهکار مردم!
طلبکاریِ آقای بدهکار مردم!
عظیم‌زاده که چندین سال است در کسوت رئیس اتحادیه فروشندگان فرش، مسئولیت مستقیمی در این حوزه داشته و هیچ عملکرد مثبتی نداشته، حال با لحنی تند از وضعیت صنعت فرش انتقاد کرده است!

به گزارش خبرنگار شمس، دیروز احد عظیم‌زاده، تاجر به‌نام تبریزی و رئیس اتحادیه فروشندگان فرش که حالا به عنوان رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تبریز انتخاب شده، در جلسه این اتاق از وضعیت صنعت فرش انتقاد کرد.

او گفت که «صنعت فرش در وضعیت مناسبی قرار ندارد و اگر با روش‌های فعلی ادامه دهیم، صنعت فرش آذربایجان تا مرحله نابودی پیش خواهد رفت». عظیم‌زاده همچنین اضافه کرد که «بنده با وجود اینکه فرش برایم سودی ندارد، به دلیل تعصب به فرش آذربایجان در این صنعت حضور فعال دارم.»

این در حالی است که عظیم‌زاده چندین سال در کسوت رئیس اتحادیه فروشندگان فرش، مسئولیت مستقیمی در این حوزه داشته و به گفته تجار فرش اقدامات مثبت و کارگشایی در زمان مسئولیت خود انجام نداده است؛ که گواه این موضوع، همین اظهارات منتقدانه خود اوست.

او همچنین همواره به خاطر اینکه بخش عظیمی از سرمایه خود را به استان مازندران برده و حتی از سایر سرمایه‌گذاران برای حضور در این استان دعوت کرده، از جانب مردم تبریز و آذربایجان‌شرقی مورد انتقاد قرار گرفته است. مردم و به ویژه فعالان صنعت فرش معتقدند او می‌توانست به جای سرمایه‌گذاری در سایر استان‌ها، به عنوان رئیس اتحادیه فروشندگان فرش برای برون‌رفت صنعت فرش تبریز اقدامات اساسی انجام دهد.

بدهکار این صنعت در حالی اکنون با اظهارات طلبکارانه در صحنه حاضر شده که باید از او پرسید خود برای احیا این صنعت چه اقدامات اساسی انجام داده است و چه تدابیری برای افزایش سود تجاری تبریزی اندیشیده شده و به منصه ظهور رسانده است؟

انتهای پیام /

  • نویسنده : میلاد نوروزی