نصیرزاده: تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) مهم‌ترین خواسته خِمز است
نصیرزاده: تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) مهم‌ترین خواسته خِمز است
مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) یکی از مهمترین خواسته‌های کادرفنی است و امیدوارم با همت مسئولان شاهد این اتفاق باشیم.

به گزارش شمس، هوشنگ نصیرزاده با تاکید بر اینکه تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) از اصلی‌ترین خواسته‌های پاکو خمز است، اظهار داشت: باتوجه به تفکرات سرمربی تیم، تراکتور با پاس‌های متوالی روی زمین به دنبال ارایه فوتبال مالکانه و تهاجمی است که متاسفانه کیفیت پایین چمن ورزشگاه یادگار امام(ره) بازی فنی تیم را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه چمن این ورزشگاه مانعی برای ارائه فوتبال زیباست، تاکید کرد: آقای خمز بارها خواستار تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام شده است. باتوجه به اینکه دولت مالک این ورزشگاه است، امیدواریم با همت اداره‌کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و مساعدت متولیان امر در گمرک و جهاد کشاورزی، شاهد واردات چمن رولی در اسرع وقت باشیم.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: چمن این ورزشگاه در شأن هواداران تراکتور و رقابت‌های آسیایی نیست. باتوجه به زمان‌بر بودن کاشت چمن، بهترین راهکار واردات چمن رولی است که تحقق این مهم، نیازمند همت مسئولان است.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان AFC اوایل مرداد‌ماه برای بازدید از ورزشگاه یادگار امام به تبریز می‌آیند و باید اقدامات لازم را با همکاری تمام ارگان‌های زیربط انجام دهیم.

نصیرزاده با قدردانی از همکاری‌های مدیرکل ورزش و جوانان استان بیان داشت: آقای ستوده‌نژاد همواره در موضوعات گوناگون همراه ما بوده‌اند و با عنایت به اینکه باشگاه تراکتور به حمایت هوادارانش در بازی‌های آسیایی و لیگ بیست و سوم نیاز دارد و باتوجه به اهمیت موضوع تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) ما نیز از هیچ کمکی در این راستا دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/