نجف‌زاده: بومی‌‌سازی و جوان‌گرایی اولویت اول مس سونگون است
نجف‌زاده: بومی‌‌سازی و جوان‌گرایی اولویت اول مس سونگون است
مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان گفت: اجرای حکمرانی مطلوب ورزشی اولویت باشگاه است و باید عنوان کنم بومی‌‌سازی و جوان‌گرایی اولویت اول مس سونگون است.

به گزارش شمس، یاسر نجف‌زاده مدیرعامل باشگاه در دیدار اعضای باشگاه‌ و تیم‌های مس سونگون با نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم، اظهار کرد: تمام اعضای باشگاه مس سونگون ورزقان از نخبه‌های ورزشی کشور هستند که این موضوع اتفاقات ارزنده‌ای است. تمامی تیم‌های باشگاه در لیگ‌ برتر و لیگ دسته یک فعالیت دارند که این موضوع باعث شده است مس سونگون ورزقان به یک برند تمام عیار ورزشی در شمال‌غرب کشور تبدیل شود.

مس سونگون برند ورزشی شمال‌غرب کشور است

وی گفت: تیم فوتسال باشگاه به تعداد متعددی قهرمان لیگ برتر شده است. قهرمانی و نائب قهرمانی در آسیا را در کارنامه خود دارد و امسال نیز تنها هدف باشگاه، قهرمانی مجدد این تیم است. ۹ نفر از بازیکنان ثابت تیم ملی کشورمان عضو تیم مس سونگون هستند.

در تیم‌های حرفه‌ای باشگاه بازیکنان جوان و بومی حضور دارند. کادر فنی تیم‌ها کاملا بومی است و حدود ۸۰ درصد بازیکنان هم جوان و بومی هستند. این موضوع باعث می‌شود تا استعدادهای برتر ورزشی استان شناسایی و پرورش یابند. از ۹ ورزشکار اعزامی به بازی‌های بین‌المللی نیز ۴ ورزشکار عضو تیم‌های باشگاه مس سونگون ورزقان بودند.

اجرای حکمرانی مطلوب ورزشی اولویت باشگاه است

مدیرعامل باشگاه مس سونگون تاکید کرد: به لحاظ سند آمایش سرزمینی، آذربایجان و شمال‌غرب کشور ظرفیت بسیار بالایی در کشف استعدادهای ورزشی دارد. همین موضوع باعث شد تا به این سمت و سو حرکت کنیم و استعدادها را کشف و پرورش دهیم. میانگین سنی بازیکنان تیم والیبال، زیر ۲۱ سال بوده و در حال حاضر هم بهترین عملکرد را داشته است.

از مدیرکل ورزش و جوانان، مدیرعامل باشگاه شهرداری تبریز و رئیس اداره ورزش و جوانان تبریز بی‌نهایت متشکرم. با همفکری مدیران موفق شدیم تا یک تقسیم کار اساسی در حوزه ورزشی قهرمانی و همگانی در سطح شهر صورت گیرد. استراتژی توسعه، هدف مس سونگون ورزقان است. نگرش کلیه اعضای باشگاه بلند مدت بوده و به کار علمی معتقدیم.

دفتر باشگاه در ورزقان مستقر می‌شود

نجف‌زاده از استقرار دفتر باشگاه مس سونگون در شهر ورزقان خبر داده و یادآور شد: آکادمی باشگاه در شهرستان ورزقان فعالیت دارد و بنابر خواسته‌ای که امام جمعه محترم ورزقان و مدیران داشتند، موفق شدیم در ۳ ماه دفتر اصلی باشگاه را به ورزقان انتقال دهیم.

حجت‌الاسلام فضلی امام جمعه ورزقان و دکتر عباس‌زاده مدیرعامل شرکت مس سونگون آذربایجان‌ حمایت‌های معنوی و مادی گسترده‌ای از باشگاه داشتند که جا دارد تشکر ویژه از این عزیزان داشته باشم.

در پایان این دیدار، پیراهن مس سونگون به نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی هدیه داده شد.

پایان پیام/