نتایج ارزیابی عملکرد امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز در نیمه اول سال مشخص شد
نتایج ارزیابی عملکرد امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز در نیمه اول سال مشخص شد
مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از ارزیابی عملکرد ۶ ماهه نخست سال جاری امور ارتباطات مناطق، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز در قالب ۵ محور اصلی، خبر داد.

به گزارش شمس، مهدی حافظ‌‌زاده در خصوص ارزیابی عملکرد امور ارتباطات مناطق دهگانه، سازمان ها و شرکت های تابعه شهرداری تبریز، اظهار کرد: اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز به منظور ارزیابی عملکرد ۶ ماهه نخست سال جاری امور ارتباطات مجموعه شهرداری در قالب ۵ محور تولید اخبار و همکاری با پایگاه خبری شهریار، تولید کلیپ و گزارش تصویری، پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان، تعامل با رسانه ها، همکاری با برنامه تلویزیونی تبریزیم و فضاسازی محیط شهری در مناسبت های ملی و مذهبی اقدام کرده است.

وی تصریح کرد: عملکرد مناطق و سازمان ها در گرو انعکاس دقیق و ارتباط مستمر امور ارتباطات با شهروندان است و شهرداری تبریز به واسطه تنوع خدماتی که ارائه می‌کند نقش موثری در رضایتمندی عمومی دارد.

وی با بیان اینکه تولید اخبار و همکاری مستمر امور ارتباطات مناطق و سازمان ها با پایگاه خبری شهریار یکی از آیتم های این ارزیابی بود، ادامه داد: بر این اساس امور ارتباطات  مناطق ۱۰،۷و ۴ سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و سازمان سیما، منظر و فضای سبز، بهترین عملکرد را کسب کرده اند.

وی همچنین در خصوص ارزیابی عملکرد در زمینه تولید کلیپ و گزارش تصویری و انتشار آن در فضای مجازی، خاطر نشان کرد: امور ارتباطات مناطق ۴، ۱۰، ۷، ۱، ۶ و سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه در این آیتم بهترین عملکرد را کسب کرده اند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز پاسخگویی سریع به مشکلات شهروندان را یکی از محورهای اصلی این ارزیابی خواند و گفت: مناطق ۷، ۸، ۴، ۱۰ و شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه، سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تبریز نیز در این زمینه موفق به کسب بهترین عملکرد شده اند.

حافظ زاده در تشریح نتایج این ارزیابی در آیتم همکاری مستمر امور ارتباطات با برنامه تلویزیونی تبریزیم نیز گفت: مناطق ۶، ۷، ۸، ۴، ۱۰ و شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه بهترین عملکرد را در بین مناطق دهگانه، سازمان ها، شرکت های تابعه شهرداری تبریز کسب کرده اند.

او فضا سازی محیط شهری در مناسبت های ملی مذهبی را پنجمین محور ارزیابی عملکرد امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز دانست و گفت: در این زمینه مناطق ۱، ۲، ۳ ، ۴، ۵ و ۶ عملکرد بهتری در ۶ ماهه اول سال جاری داشتند.

وی در پایان ضمن قدردانی از تمامی همکاران شاغل در واحدهای امور ارتباطات مجموعه شهرداری تبریز، تصریح کرد: طبق تاکید شهردار تبریز پاسخگویی سریع به مطالبات شهروندان، تعامل با رسانه و تهیه کلیپ و گزارش های تصویری از عملکرد مجموعه از مهمترین رسالت امور ارتباطات شهرداری تبریز است که بر این اساس در نیمه دوم سال نیز ارزیابی عملکرد تداوم خواهد داشت.

انتهای یپام /