مرگ دردناک کودک سردرودی!/ یک کودک در اثر برخورد با سطل زباله‌های شهرداری فوت شد
مرگ دردناک کودک سردرودی!/ یک کودک در اثر برخورد با سطل زباله‌های شهرداری فوت شد
آیدین، پسر ۹ ساله سردرودی، سوم محرم امسال در اثر برخورد با سطل زباله‌های انباشته شده در یکی از خیابان‌های سردرود جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار شمس، پدر آیدین در گفت‌وگو با خبرنگار این رسانه در تشریح جزئیات این حادثه دردناک، گفت: عصر روز ۳۱ تیرماه سال جاری بود که آیدین برای دوچرخه سواری به پارک «مره‌خونی» سردرود می‌رود؛ اما موقع بازگشت از پارک، متاسفانه در اثر برخورد با سطل زباله‌ها جان خود را از دست می‌دهد.

وی با بیان اینکه آیدین سومین نفر است که در آن مکان جان خود را از دست داده است، ادامه داد: متاسفانه از مدت‌ها قبل شهرداری حدود ۴۰ عدد سطل زباله را به صورت معلق و… در آن مکان رها کرده است، بدون اینکه کوچک‌ترین رسیدگی را داشته باشد.

این پدر داغدیده تصریح کرد: روز حادثه، آیدین هم اکثر سطل زباله‌ها را رد می‌کند، اما دو عدد مانده به آخر با یکی از آن‌ها برخورد و روی زمین می‌افتد و در جا جان خود را از دست می‌دهد که کالبدشکافی و گزارش اولیه پزشکی قانونی، علت فوت را شکستگی جمجمه اعلام کرده است.

وی افزود: بعد از این که این اتفاق تلخ برای آیدین افتاد، همزمان با انتقال آیدین، شهرداری نیز اقدام به جمع‌آوری سطل‌های زباله نمود؛ زمانی که دیگر کار از کار گذشته بود.

پدر آیدین با بیان اینکه هیچ مسئول یا هیچ شخصی از شهرداری حتی حاضر به همدردی نشدند و حتی یک تسلیت ساده نیز نگفتند، اظهار داشت: ما شکایت خود را علیه شهرداری به قوه قضاییه اعلام کردیم اما آنان هیچ واکنشی نشان ندادند.

شمس‌نیوز از روشنگری مستند در این موضوع توسط شهرداری سردرود استقبال می‌کند.

انتهای پیام /

  • نویسنده : میلاد نوروزی