مردم با حضور خود در انتخابات به وظیفه خود عمل کردند
مردم با حضور خود در انتخابات به وظیفه خود عمل کردند
حجت‌الاسلام آل هاشم گفت: مردم با حضور خود در انتخابات به وظیفه خود عمل کردند و بعد از این نوبت مسئولان است که با عمل به وظایف خود، قدردان حضور مردم باشند.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم صبح جمعه با حضور در شعبه اخذ رأی مسجد وهاب آقا در تبریز در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رأی خود را به صندوق انداخت.

وی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران به حضور تمام اقشار مردم با تمام سلایق و عقاید اشاره کرد و افزود: هر فرد ایرانی حتی افرادی که اعتقادات مذهبی اندکی داشته و پایبندی کمتری به مسایل مذهبی دارند، واجب است در راستای پیروی از مقام معظم رهبری در انتخابات شرکت کنند و به عنوان یک ایرانی که کشور خود را دوست دارند، باید در سرنوشت خود نقش آفرین باشند.

نماینده ولی فقیه در استان به توجه دشمنان نظام و انقلاب اسلامی به انتخابات تاکید کرد و افزود: دشمنان به این انتخابات چشم دوخته‌اند تا اگر حضور مردم کمتر باشد، نظام دینی و انقلابی ما را تضعیف کنند؛ حضور مردم در انتخابات موجب تقویت و ارتقای اقتدار و امنیت کشور می‌شود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی

آل‌هاشم از دستگاه‌های برگزار کننده ذی‌ربط و اجرایی انتقاد کرد و ادامه داد: متاسفانه امروز در دقایق اولیه گزارش‌هایی مبنی بر بروز اشکال در سامانه‌های اخذ رای و ثبت نمایندگان داوطلبان در شعبه‌های اخذ دریافت شد که البته این اشکال در دوره های قبلی نیز روی داده بود.

شایان ذکر است انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری با حضور پرشور مردم در سراسر کشور در حال برگزاری است./ایسنا

 

  • نویسنده : الهه ثابت قدم