غزه آیه‌ی مقاومت است
 غزه آیه‌ی مقاومت است
امیر عباسی گفت: جهاد و مقاومت نیروهای مقاومت در غزه که آیه‌ی مقاوت است نشاط گرفته از سرچشمه‌ی فرهنگ ایثار و شهادت دفاع مقدس است.

به گزارش شمس، دریادار رضا عباسی شامگاه امروز در آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ملی فانوس در تبریز اظهار داشت: امروز غزه آیه‌ی مقاومت است، شاهد این هستیم که رزمندگان جبهه مقاومت با الگو گیری از رزمندگان دفاع مقدس حماسه آفرینی می‌کنند.

وی ادامه داد:جشنواره هنری _ رسانه‌ای فانوس یکی از ارزشمندترین جشنواره‌های ملی برای تولید آثار فاخر در حوزه نشر ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس محسوب می‌شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گفت: بیش از ده هزار و ۷۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره گردید که در نهایت ۵۹ اثر به عنوان آثار برتر ملی برگزیدگان خود را خواهند شناخت.

فانوس؛ پُلی بین گنجینه‌ی دفاع مقدس، هنرمندان و نسل جوان

مصطفی محدثی خراسانی نیز در این برنامه اظهار داشت: آیین اختتامیه جشنواره هفتم فانوس با طوفان الاقصی و فروافتادن نقاب چهره‌ی صهیونیسم مقارن گردید و نسیمی از سال‌های دفاع مقدس و مقاومت در این همایش وزیدن گرفت.

وی در خصوص آثار دریافتی، بیان داشت: بیش از چند هزار هنرمند از سراسر کشور در پنج بخش موسیقی و سرود، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، تولیدات رادیویی و بخش ویژه دانش آموزی ده هزار و هفتصد اثر به دبیرخانه ارسال کردند.

دبیر هفتمین جشنواره ملی فانوس گفت: این جشنواره تلاش کرده پل پیوند گنجینه‌ی لایزال فرهنگ ایثار و شهادت با هنرمندان به ویژه هنرمندان نسل جوان باشد.

محدثی با بیان اینکه دو هزار دانش آموز در جشنواره امسال شرکت داشتند، بیان داشت: رویکرد جدید این جشنواره در سال جاری افزودن بخش دانش آموزی بود تا بتوانیم دایره تولیدکنندگان و مخاطبانی که امتداد این مسیر را عهده‌دار خواهند شد، بیفزایم.