سرمربی تراکتور محروم شد، سنگربان پرسپولیس قسر در رفت!/ حمایت کمیته انضباطی از حامد لک
سرمربی تراکتور محروم شد، سنگربان پرسپولیس قسر در رفت!/ حمایت کمیته انضباطی از حامد لک
در کمال تعجب حامد لک باوجود استفاده از کلمات رکیک جنسی در تبریز محروم نشد اما سرمربی تراکتور به‌دلیل استفاده از کلمه‌ی بیرون‌روی در نشست خبری نقره‌داغ و محروم شد.

به گزارش خبرنگار شمس، بعد از الفاظ رکیک حامد لک در بازی با ماشین‌سازی و تهدید توپ‌جمع‌کن به تجاوز جنسی، رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال صادر شد و در کمال تعجب دروازه‌بان پرسپولیس تنها ۵۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه محرومیت تعلیقی گرفت که آن نیز به‌اجرا در نمی‌آید مگر آنکه لک بار دیگر مرتکب رفتار غیراخلاقی و غیرورزشی شود!

در همین حین، فیروز کریمی در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس به‌خاطر انتقاد از اجبار سرمربیان به حضور در نشست‌ها و استفاده از کلمات «دل‌پیچه» و «بیرون‌روی» در تشریح وضعیت ناخوشایند جسمی‌اش توسط کمیته انضباطی نقره‌داغ شد!

بنابر اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فیروز کریمی با کلمات و جملات غیر اخلاقی و موهن موجبات تکدر خاطر جامعه فوتبال را فراهم آورده است مستحق تخفیف و تعلیق مجازات شناخته نشده و بر این اساس به یک جلسه محرومیت قطعی و پرداخت ۵۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می‌شود‌. باشگاه تراکتور نیز به‌خاطر رفتار سرمربی‌اش ۵۰۰ میلیون ریال جریمه می‌شود.

انتهای پیام/