ساخت ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در آذربایجان‌شرقی
ساخت ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در آذربایجان‌شرقی
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان آذربایجان‌شرقی درنشست تخصصی شورای اقامه نمازاین اداره کل گفت: تعداد ۱۷ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در استان در حال ساخت است.

به گزارش شمس، اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در نشست تخصصی شورای اقامه نماز اظهار کرد: با آغاز بهره‌برداری از سه مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی در محورهای تبریز- خواجه، تبریز-بستان آباد و بزرگراه شهید باکری تبریز در آستانه سال‌جاری تعداد مجتمع‌های فعال استان در حال حاضر ۵۶ باب می باشد که همگی دارای نمازخانه برای ادای فریضه نماز مسافران هستند.

وی گفت: همچنین تعداد ۵۴ مجتمع نیز در مرحله استعلام می باشند.

علیزاده گفت: در ایام تعطیلات نوروز امسال تعداد ۲۳ میلیون تردد در محورهای استان انجام شد و بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تردد ورودی به استان ثبت شد.

وی همچنین گزارشی از فعالیت‌های شورای اقامه نماز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در سال گذشته را ارائه کرد.

مدیرستاد اقامه نماز استان نیز در این جلسه با اشاره به وجود اهتمام ویژه در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای برای فریضه نماز گفت: در این حوزه جهش واژه جهش تولید می تواند به معنای افزودن به نمازخانه‌های بین راهی در محورهای مختلف استان باشد.

حجت الاسلام آقاجانی افزود: تلاش جهادی برای بهسازی نمازخانه‌های مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی دراین حوزه وجود دارد و باید این روحیه در سال‌جاری نیز ادامه یابد.

وی همچنین بر برگزاری دوره‌های آموزشی ستاداقامه نماز استان برای کارکنان این اداره کل تاکید کرد.