رونمایی از سامانه صیانت از سلامت اداری در کلانشهر تبریز
رونمایی از سامانه صیانت از سلامت اداری در کلانشهر تبریز
آئین رونمایی از سامانه صیانت از سلامت اداری در صحن علنی شورای اسلامی تبریز برگزار شد.

به گزارش شمس، رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در آیین رونمایی از این سامانه اظهار کرد: طرح صیانت از سلامت اداری همان طرح سوت‌زنی بوده که نام آن تغییر یافته است.

حجت الاسلام رسول برگی افزود: گاهی گلایه‌هایی از سوی شهروندان مطرح می‌شود مبنی بر اینکه در بخش هایی از مجموعه شهرداری کم‌کاری می‌شود و یا کارمندان در محل کار خود حضور ندارند و تمایلی به ثبت نام خود در این خصوص نشان نمی‌دهند که در این سامانه بدون ذکر اسامی، افراد می‌توانند به ارائه گزارش بپردازند و بر همین اساس از سلامت اداری صیانت شود.

او خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند از طریق سایت شورای اسلامی شهر تبریز به این سامانه دسترسی داشته باشند و در صورت مشاهده هر گونه موردی، از همان طریق گزارش کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: ما شورای شهر هستیم و در کنار شهرداری، اگر از دیگر دستگاه‌ها نیز شکایتی وجود داشته باشد، از طریق حراست و بازرسی آن دستگاه پیگیری می‌کنیم.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز نیز در این خصوص تصریح کرد: بر اساس نظر و درخواست اعضا و رئیس شورای اسلامی شهر در زمینه صیانت از سلامت اداری، دسترسی به افراد داده شده است که تخلفات اداری در مجموعه شهرداری و یا دیگر موارد را گزارش دهند.

محمدرضا کاظمی ادامه داد: این سامانه فاز به فاز رونمایی و در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

انتهای پیام /