دستگیری سارقان زورگیر منزل در تبریز
دستگیری سارقان زورگیر منزل در تبریز
رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان‌شرقی از شناسایی و دستگیری اعضای باند سارقان زورگیر منزل که با تهدید سلاح سرد اقدام به سرقت وجوه نقد، لوازم خانگی و مدارک می کردند، خبر داد.

به گزارش شمس، محمدتقی سلطانی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وصول گزارش وقوع سرقت به روش زورگیری در یکی از مناطق شهر تبریز به‌لحاظ حساسیت موضوع مراتب پیشگیری و کشف به‌صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان با پایش اطلاعات صحنه وقوع جرم با استفاده از امکانات فنی و پلیسی موفق شدند هویت و محل اختفای ۳ نفر از سارقان را شناسایی و در عملیاتی به صورت ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنها مقادیری از اموال مسروقه کشف کردند.

سلطانی تصریح کرد:متهمان دستگیر شده در تحقیقات صورت گرفته به سرقت با شیوه و شگرد زورگیری اعتراف که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شدند

رئیس پلیس آگاهی استان در پایان با اشاره به اینکه پلیس در تمام اوقات شبانه روز در راستای تامین امنیت مردم تلاش می کند، از مردم و شهروندان عزیز خواست تا با گزارش هرگونه موارد مشکوک از طریق شماره ۱۱۰،  پلیس را در تحقق این وظیفه خطیر یاری دهند.

پایان پیام/