دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در مراغه
دستگیری سارقان حرفه‌ای اماکن خصوصی در مراغه
فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از دستگیری ۹ سارق حرفه‌‎ای خانه باغ‌ها و اماکن خصوصی با ۳۰ فقره سرقت و کشف اموال به ارزش ۱۱ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شمس، سرهنگ توحید فارسی صبح امروز در گفت‌وگو  با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، خانه باغ‌ها موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنّی و تحقیقات پلیسی بی‌وقفه شبانه‌روزی، موفق به شناسایی و دستگیری ۹ سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۳۰ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و اماکن خصوصی و دولتی و خانه باغ‌ها اعتراف و از مخفیگاه آنها تعداد ۱۵۰ قلم اموال مسروقه شامل انواع دژبر، انواع سنگ فریز و دریل، انواع موتور برق، انواع کپسول گاز، انواع کابل، انواع ابزارآلات صنعتی و کشاورزی به ارزش تقریبی ۱۱ میلیارد ریال کشف  شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ضمن هشدار به صاحبان اماکن خصوصی، ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت از آنان خواست پس از اتمام ساعت کاری از رها کردن وسایل و تجهیزات ساختمانی در محل اجتناب کرده و وسایل مذکور را در جای امن و قابل اطمینان نگهداری کنند و از قراردادن اموال و وسایل با ارزش در مواقعی که از خانه باغ‌ها استفاده نمینمایند خودداری نموده و با اقدامات پیشگیرانه از جمله استفاده از دوربین‌های مداربسته و حفاظ محکم دربها، فرصت سرقت را از سارقان سلب کنند.

پایان پیام/