در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم/ از ظرفیت های استانی و خارج استانی استفاده خواهیم کرد
در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم/ از ظرفیت های استانی و خارج استانی استفاده خواهیم کرد
محمد فرشکاران اظهار کرد: در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و برای همین باید مجهز باشیم و سعی و تلاش کنیم.

به گزارش خبرنگار شمس، رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: اختیارات استانی جدید مورد توجه خواهد بود، اما باید حرکت روندی متوقف شود و به سمت بینش توسعه‌ای حرکت کنیم.

وی افزود: در جنگ تمام عیار اقتصادی هستیم و برای همین باید مجهز باشیم و سعی و تلاش کنیم.

محمد فرشکاران خاطرنشان کرد: آموزه‌های علمی و تجربی را در این استان اجرایی می‌کنیم و با هماهنگی و همدلی در شرایط سخت کارها را به خوبی پیش خواهیم برد.

وی یادآور شد: در دولت جدید موضوع تغییر، بیدار کردن بهره وری و سهم جی. دی. پی و ایجاد رشد هشت درصدی، گرچه کار سخت و دشواری است ولی چون نیاز کشور است، اتفاق خواهد افتاد.

فرشکاران ادامه داد: بر این اساس همه باید آستین‌ها را بالا بزنیم، چون که ظرفیت‌های خوبی هم در استان وجود دارد و بخش خصوصی نیز باید فعال و جایگاه سرمایه گذاری هم مشخص شود.

وی بیان داشت: البته باید سرمایه گذارهای داخلی و خارجی جذب شود و به نحوی این موضوع را به صورت عملیاتی پیش ببریم.

رئیس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی استفاده از ظرفیت های استانی و خارج استانی را از دیگر اولویت‌های کاری خود عنوان کرد و افزود: اگر به سمت ایده آل های کار خودمان حرکت کنیم و به خروجی های کار دقت داشته باشیم، نتیجه مناسبی خواهیم گرفت؛ کاری که آغاز می شود در پایان باید اثرگذار بوده باشد و الا به بیت المال ضرر زده ایم. تکاپوی بهره وری و سرمایه آذربایجان شرقی را از رکود خارج می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به وجود ظرفیت های مناسب نیروی انسانی در آذربایجان شرقی، همت و تلاش کارساز خواهد بود و در عرصه تنگ و محدودیت‌هایی گران باید به داشته های خود دقت داشته باشیم و با تفکرات کلان کار را به پیش ببریم.

به گزارش شمس، با حکمی از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، محمد فرشکاران به سمت رییس جدید سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی منصوب شد.

«محمد فرشکاران»، متولد تبریز و دانش آموخته اقتصاد و از مدیران ستادی سازمان برنامه و بودجه کشور است.

وی جایگزین داود بهبودی شده که از سال ۱۳۹۴ ریاست این سازمان را بر عهده داشته است.

انتهای پیام /