توزیع دو هزار بسته معیشتی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و خانواده زندانیان آذربایجان‌شرقی
توزیع دو هزار بسته معیشتی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و خانواده زندانیان آذربایجان‌شرقی
آیین توزیع ۲۰۰۰ بسته معیشتی تهیه شده از محل موقوفه مرحومه خیرالنسا به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی و خانواده های زندانیان آذربایجان شرقی با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل کمیته امداد، مدیر کل بهزیستی و جمعی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش شمس، آیین توزیع بسته های معیشتی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی آذربایجان شرقی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه، مدیرکل کمیته امداد، مدیر کل بهزیستی و برخی از مدیران و مسئولان استانی برگزار شد.

آیت الله سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی هم در این آیین اظهار کرد: از حمایت های متولیان امر بخصوص اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تشکر وقدردانی می کنیم.

آیت الله آل هاشم یادآور شد: موقوفه خیر النسا در دهه ۶۰ به تعدادی از خیران داده شده و در سایه تلاش متولیان عزیز و پیگیری هایشان اقدامات ارزشمندی برای مستضعفان صورت گرفته است.

حجت الاسلام و المسلمین سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی در این آیین ضمن تبریک میلاد باسعادت امام حسن مجتبی(ع) و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار کرد: از عنایت های امام جمعه محبوب تبریز آیت الله دکتر آل هاشم و تولیت محترم موقوفات خیر النسا آیت الله سید محمد تقی آل هاشم بجهت حضور در این رویداد که چند سالی است برگزار می شود کمال قدردانی و تشکر را دارم.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر واقفه نیک اندیش خانم خیر النسا بیان کرد: سالیان سال است که به یاد این واقفه همه ساله اقدامات نیکی صورت می گیرد به طوریکه سال گذشته ۱۵۰۰ بسته بین مددجویان و افراد نیازمند و خانواده های زندانیان توزیع شده و در اختیارشان قرار گرفت و امسال به تعداد ۲۰۰۰ بسته افزایش یافت.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان آذربایجان شرقی یادآور شد: ارزش ریالی این بسته ها حدودا یک میلیون تومان بوده و شامل مرغ، روغن، ماکارونی، چای، قند، رب و … است.

حجت الاسلام حسینی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: از همراهی و حمایت مجموعه های ذیربط قدردانی می کنیم و امیدواریم این اقدامات بیش از پیش شود.

لازم به توضیح است طی این آیین دو هزار بسته معیشتی از محل موقوفات خیرالنسا با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه، کمیته امداد و بهزیستی استان به مددجویان و نیازمندان تحت پوشش و خانواده های زندانیان توزیع شد.