تذکر آل‌هاشم؛ مشکل غفلت آب تبریز در مازوت‌سوزی نیروگاه تکرار نشود
تذکر آل‌هاشم؛ مشکل غفلت آب تبریز در مازوت‌سوزی نیروگاه تکرار نشود
امام جمعه تبریز گفت: در پائیز و زمستان مازوت سوزی نیروگاه تبریز به عامل بزرگ زیست محیطی و آلایندگی تبدیل می‌شود، از مسئولان امر در خواست می‌کنم اگر قرار است کاری انجام بدهند باید از همین امروز شروع کنند.

به گزارش شمس، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز  در مصلای امام خمینی(ره) اظهار کرد: من اینجا لازم می دانم به مسوولان امر یادآوری کنم که مبادا بمانند مسئله آب (در تابستان) غفلت کنند و در کوران کم آبی به دنبال تغییر و یا جابه جایی خط انتقال باشند.

وی افزود: در پائیز و زمستان مازوت سوزی نیروگاه تبریز به عامل بزرگ زیست محیطی و  آلایندگی تبدیل می‌شود، از مسوولان امر در خواست می‌کنم اگر قرار است کاری انجام  بدهند باید از همین امروز شروع کنند در هنگامه بحران نباید پروژه‌های کوتاه مدت و یا میان مدت باشند و زحمت مضاعف به مردم تحمیل کنند.

امام جمعه تبریز گفت: دستگاه‌های مختلف در قانون هوای پاک مسئولیت دارند و باید در عمل به این تکلیف تاخیر و یا ترک فعل نداشته باشند.

خطیب جمعه تبریز با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت پیامبر اسلام (ص ) و امام جعفر صادق (ع) افزود: همه باید بکوشند در این هفته مبارک از رفتار و گفتارهای تفرقه انگیز خودداری کرده و با رعایت وحدت حول محور ولایت فقیه دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید کنند.

پایان پیام /