بیمارستان سهند در مرحله طراحی و بررسی نقشه
بیمارستان سهند در مرحله طراحی و بررسی نقشه
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: در حال حاضر بیمارستان سهند در مرحله طراحی و بررسی نقشه‌ قرار دارد و این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار شرکت عمران شهر جدید سهند خواهد بود.

به گزارش شمس، فرهاد سعیدی مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند درباره آخرین وضعیت بیمارستان سهند در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با بررسی سازوکارهای لازم برای احداث بیمارستان و همچنین نقشه‌های موردنظر، شرکت عمران شهر جدید سهند فاز اول بیمارستان سهند را با ۶۴ تخت که قابلیت توسعه به ۲۰۰ تخت را خواهد داشت، احداث می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت ارائه امکانات درمانی اورژانسی اعلام کرد که اورژانس این بیمارستان متناسب با یک بیمارستان ۲۰۰ تختی خواهد بود تا علاوه بر رفع مطلوب نیازهای شهروندان، در آینده نیز با توسعه بیمارستان کارایی لازم را داشته باشد.

وی تاکید کرد که شرکت عمران شهر جدید سهند اعتبارات لازم برای این پروژه را پیش بینی کرده و بعد از اخذ مجوزهای لازم از سوی مجمع و بررسی و تایید نقشه‌های ارائه شده که مستلزم به‌عهده گیری از خدمات مشاور برای به روز و اجرایی شدن و صرف زمان و هزینه بوده، عملیات اجرایی بیمارستان سهند را آغاز خواهد کرد تا مردم سهند از امکانات درمانی مطلوب بهره‌مند شوند.

سعیدی با تاکید بر این‌که تایید پروژه و صدور مجوز از سوی مجمع عمومی شرکت عمران مادر تخصصی شهرهای جدید کشور در راستای احداث بیمارستان سهند حدود دو ماه به طول می‌انجامد، افزود: طبق برآوردهای انجام شده با صدور مجوز، سال آینده شاهد آغاز به کار عملیات اجرایی بیمارستان سهند در فاز ۳ خواهیم بود.

وی اعلام کرد که در حال حاضر بیمارستان سهند در مرحله طراحی و بررسی نقشه‌ قرار دارد و این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار شرکت عمران شهر جدید سهند خواهد بود.

سعیدی با اشاره به اهمیت ارائه امکانات درمانی اورژانسی اعلام کرد: اورژانس این بیمارستان متناسب با یک بیمارستان ۲۰۰ تختی خواهد بود تا علاوه بر رفع مطلوب نیازهای شهروندان، در آینده نیز با توسعه بیمارستان کارایی لازم را داشته باشد.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند تاکید کرد: شرکت عمران شهر جدید سهند اعتبارات لازم برای این پروژه را پیش‌بینی کرده و بعد از اخذ مجوزهای لازم از سوی مجمع و بررسی و تایید نقشه‌های ارائه شده که مستلزم به‌ عهده‌گیری از خدمات مشاور برای به روز و اجرایی شدن و صرف زمان و هزینه بوده، عملیات اجرایی بیمارستان سهند را آغاز خواهد کرد تا مردم سهند از امکانات درمانی مطلوب بهره‌مند شوند.

وی با تاکید بر این‌که تایید پروژه و صدور مجوز از سوی مجمع عمومی شرکت عمران مادر تخصصی شهرهای جدید کشور در راستای احداث بیمارستان سهند حدود دو ماه به طول می‌انجامد، افزود: طبق برآوردهای انجام شده با صدور مجوز، سال آینده شاهد آغاز به کار عملیات اجرایی بیمارستان سهند در فاز ۳ خواهیم بود.

سعیدی اعلام کرد که در حال حاضر بیمارستان سهند در مرحله طراحی و بررسی نقشه‌ قرار دارد و این پروژه جزو پروژه‌های اولویت‌دار شرکت عمران شهر جدید سهند خواهد بود.