بهبود وضعیت فضای سبز مجتمع باغلارباغی با تامین منابع آب مورد نیاز
بهبود وضعیت فضای سبز مجتمع باغلارباغی با تامین منابع آب مورد نیاز
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز از بهبود وضع کیفی و کمی فضای سبز مجتمع تفریحی و گردشی باغلارباغی با تامین آب خام مورد نیاز این مجموعه خبر داد.

به گزارش شمس، سیامک آسیایی در بازدید صبح امروز خود از مجتمع باغلارباغی تبریز با اعلام این خبر، تصریح کرد: مجتمع باغلارباغی تبریز به دلیل کاهش سفره های زیرزمینی و قطعی آب تنها چاه دهن گشاد موجود در آن با مشکل عدیده‌ای در سالیان اخیر در حوزه آبیاری درختان و فضاهای سبز مواجه بوده است.

وی با اشاره به تامین بخشی از نیاز آبی فضاهای سبز مجتمع باغلارباغی از منابع آب پارک ولی عصر در ماه‌های اخیر و اینکه مدتی است که به دلیل کمبود منابع آبی این حوزه استحصال آب از این پارک نیز میسر نیست، خاطرنشان کرد: جهت حل مشکل آب در این مجتمع، سپتیک و مخازن آب موجود با تانکرهای سازمان سیما، منظر و فضای سبز در حال پرشدن است که با ادامه این روند و آبیاری منظم درختان، وضعیت کمی و کیفی فضاهای سبز این مجموعه بهبود می‌یابد.

آسیایی، آبیاری مستمر و ترمیم تشتک پای درختان، دفع علف های هرز، هرس و سمپاشی و نیز حذف شاخه‌های خشک درختان را از جمله آیتم های اجرایی نام برد که در حال حاضر برای ساماندهی و بهسازی وضعیت فضای سبز مجتمع باغلارباغی در حال انجام است.

مجتمع تفریحی باغلارباغی یکی از مراکز اصلی گردشگری در شهر تبریز است که رسیدگی به وضعیت فضای سبز آن بر عهده شرکت بهره بردار پروژه گستر است که تذکرات لازم در راستای نگهداری مطلوب و بهبود کمی و کیفی فضاهای موجود ارائه شد.

انتهای پیام /