برگزاری همایش دومیدانی نونهالان به مناسبت نیمه شعبان
برگزاری همایش دومیدانی نونهالان به مناسبت نیمه شعبان
مسئول فرهنگی حسینیه الزهرا(س) تبریز از برگزاری همایش بزرگ دو همگانی ویژه نونهالان در دو گروه سنی توسط ستاد نیمه شعبان شهیدان نصرتی خبرداد.

به گزارش شمس؛ حجت الاسلام صمد نصیری، مسئول فرهنگی حسینیه الزهرا در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: هجدهمین مراسم نیمه شعبان ستاد شهیدان نصرتی منطقه خیابان روز یکشنبه (ششم اسفند ماه) به مناسبت ولادت امام زمان(عج) به صورت همایش بزرگ دو همگانی ویژه نونهالان برگزار می شود.

وی ادامه داد: این همایش برای گروه سنی ۵ الی ۱۲ سال ویژه پسران و گروه سنی ۵ الی ۱۰ سال ویژه دختران برگزار می‌شود.

نماینده آیت الله سیستانی در استان با بیان اینکه تشویق به ورزش و سلامت مردم محور مهم این همایش است یادآور شد: ساعت شروع ۹:۳۰ صبح یکشنبه بوده و شروع مسیر مسابقه از کوی دانشگاه، بالاتر از مسجد رسول الله و از جلوی پارک است که در نهایت به حسینیه الزهرا مختوم می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این ستاد وابسته به هیچ ارگان و سازمانی نمی‌باشد افزود: در این همایش به ۵۰۰نفر از شرکت کنندگان توپ فوتبال و سیم‌کارت اهدا خواهد شد که تمامی علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به حسینیه الزهرا ثبت‌نام و در این همایش شرکت کنند.

نصیری جوایز دیگری از جمله ۵سفر مشهد مقدس برای پنج‌ خانواده، ۵ تبلت، ۵پاور بانک، ۵تابلو فرش و جاروبرقی و بازی‌های فکری نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه ایستگاه صلواتی ۵۰۰۰نفری نیز برای این همایش در نظر گرفته شده است خاطر نشان کرد: مراسم نور افشانی، اجرای تواشیح، مولود خوانی نیز در کنار این همایش بزرگ برگزار می شود.