با فرا بیمه در عرض ۵ سال بازنشسته شوید
با فرا بیمه در عرض ۵ سال بازنشسته شوید
نمایندگی ۳۵۳۵ بیمه ما از امکان بازنشستگی در عرض پنج سال با طرح جدید این بیمه خبر داد.

کاوه کاوسی، نمایندگی ۳۵۳۵ بیمه ما در گفتگو با خبرنگار شمس اظهار داشت: بازنشستگی و دریافت مستمری برای یک زندگی راحت همواره یکی از چالش‌ها و دغدغه‌های اقشار مختلف مردم بوده و خواهد بود. برخی به دلیل کمبود سابقه بیمه نگران دوران بازنشستگی هستند و برخی بدنبال تامین یک زندگی راحت برای فرزندان خود هستند.

وی ادامه داد: طرح جدید فرا بیمه بیمه ما با مزایای کم نظیر و جالب توانسته دغدغه بسیاری از مردم را مرتفع ساخته و یک سرمایه گذاری مطلوب برای دوران جوانی، بازنشستگی و … باشد.

مسئول نمایندگی ۳۵۳۵ بیمه ما در خصوص این طرح توضیح داد: این طرح در حال حاضر یک تفاهم نامه بین بیمه ما و بانک ملت است و بیمه گزاران می‌توانند حداکثر تا مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان از بانک درخواست وام برای طرح فرا بیمه نمایند. این وام به حساب اندوخته بیمه گذاران واریز می‌شود.

وی ادامه داد: مبلغ وام در اقساط ۳۶ ماهه از طرف بیمه گزار تسویه می‌گردد. بعد از اتمام اقساط دو سال بازه انتظار برای طرح پیش بینی شده و پس از پنج سال بیمه گذار می‌تواند برای دریافت مستمری اقدام نماید.

کاوسی با اشاره به دیگر مزایای فرا بیمه گفت: ارائه پوشش‌های بیمه ای نظیر ازکارافتادگی؛ پوشش حادثه، امراض خاص و … از دیگر مزایای این بیمه است. باتوجه به استقبال والدین از فرابیمه؛ فرا بیمه می‌تواند یک سرمایه گذاری معقول و منطقی برای فرزندان باشد که باعث می‌شود فرزندان در جوانی از یک سرمایه قابل توجه برخوردار باشند.

وی ادامه داد: همچنین حتی افرادی که توسط بخش خصوصی و یا ادارات دولتی بیمه شده‌اند نیز می توانند در کنار بیمه قبلی از طرح فرابیمه برای افزایش درآمد در دوران بازشستگی و یا سرمایه گذاری بهره مند گردند.

مسئول نمایندگی ۳۵۳۵ بیمه ما تصریح کرد: در طرح فرابیمه بطور مثال وام دویست میلیون تومانی برای یک کودک یک ساله بعد از پنج سال تبدیل به سپرده‌ای ۵۶۵میلیون‌تومانی می‌شود.مبلغ سرمایه گذاری بعد از بیست و پنج سال تبدیل به سپرده‌ای یکصد و چهل و هفت میلیارد تومانی خواهد شد.

وی یادآور شد: لازم بذکر است؛ این مبالغ براساس پرداخت تنها سه سال اقساط محاسبه شده است. در صورت پرداخت اقساط به مدتی طولانی‌تر، مبلغ سپرده نیز افزایش چشمگیری خواهد داشت.

کاوسی خاطرنشان کرد: همچنین فرابیمه فرصت خاص برای کارفرمایان فراهم کرده است تا صندوق حمایتی مناسبی برای پرسنل خود ایجاد نمایند.

وی در پایان با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند قبل از هزچیز خدمات مشاوره‌ای دریافت کنند، ابراز داشت: بیمه گزاران محترم می‌توانند جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره ۳۳۲۴۸۴۳۵
۳۳۲۴۸۴۳۶ تماس گرفته و یاپیج این نمایندگی در فضای مجازی به نشانی bimehma.3535 و یا بصورت حضوری به دفتر بیمه ما نمایندگی کاوسی واقع در تبریز، خیابان جام جم، برج زمرد، طبقه ۱۰ مراجعه نمایند.