اعزام اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های علوم پزشکی تبریز به مناطق زلزله‌زده خوی
اعزام اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های علوم پزشکی تبریز به مناطق زلزله‌زده خوی
مدیر روابط عمومی علوم پزشکی تبریز از اعزام یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس این دانشگاه با تمام تجهیزات و نفرات به منطقه وقوع زلزله خوی خبر داد.

به گزارش شمس، امیر عزیزی بهروز صبح امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به ارتباط مستمر دانشگاه علوم پزشکی تبریز با مجموعه‌های علوم پزشکی ارومیه و خوی بلافاصله پس از زلزله دیشب شهرستان خوی، اظهار داشت: بر همین اساس یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه آمبولانس با تمام تجهیزات و نفرات برای جابه‌جایی مصدومان  این حادثه به منطقه اعزام شده اند.

وی ادامه داد: با توجه به تعدد بیماران ترومایی و محدودیت مراکز درمانی در شهرستان خوی، ۱۶ مصدوم بخش آی سی یو این شهرستان به مراکز درمانی تبریز، مرند و شبستر اعزام شده‌اند و امکان و آمادگی پذیرش بیماران بیشتر را نیز در مراکز درمانی سطح استان داریم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تبریز تصریح کرد: دانشجویان محصل استان در خوی با همکاری سپاه پاسداران به تبریز منتقل و مستقر شده‌اند و از امروز راهی شهرستان‌های خود خواهند شد و تمام مراکز درمانی و نیروهای مجموعه علوم پزشکی تبریز برای ارائه خدمات و امدادرسانی به مصدومان و آسیب‌دیدگان این زلزله در حالت آماده‌باش کامل هستند.

پایان پیام/