اتصال مسیر ارتش به حافظ با احداث خیابان جدید ۲۴ متری
اتصال مسیر ارتش به حافظ با احداث خیابان جدید ۲۴ متری
شهردار تبریز به همراه عضو شورای اسلامی شهر تبریز و شهردار منطقه ۳، از روند عملیات‌های عمرانی قطعات ارتش و خیابان ۲۴‌متری در ضلع شمالی پارک باغشمال بازدید کرد.

به گزارش شمس، یعقوب هوشیار شهردار تبریز به همراه یاسین بجانی عضو شورای اسلامی شهر تبریز و اکبر پورخردمند شهردار منطقه ۳ با حضور در ضلع شمالی مجموعه فرهنگی- تاریخی پارک باغشمال، از روند عملیات عمرانی احداث خیابان ۲۴ متری –مسیر اتصال خیابان ارتش به خیابان حافظ – بازدید کرد.

هوشیار، تسریع روند اجرای پروژه‌ها را از مهمترین آیتم‌ها در انجام عملیات‌های عمرانی شهرداری تبریز اعلام کرد و گفت: باید روند اجرای پروژه‌ها نسبت به گذشته از سرعت بیشتری برخوردار باشد و مردم در کوتاه‌ترین زمان از پروژه‌ها بهره مند شوند.

وی با اشاره به مشخصات این پروژه عمرانی خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی خیابان ۲۴ متری با طول ۳۲۶ متر به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری توسط شهرداری منطقه ۳ تبریز در حال اجراست.

به گفته شهردار تبریز، به دلیل اهمیت این مسیر به سبب واقع شدن در یکی از معابر پر تردد شهری، عملیات خاکبرداری توسط ماشین آلات سنگین جهت رفاه شهروندان به صورت شبانه انجام می گیرد.

وی در ادامه این بازدید با حضور در محل قطعات مشهور به ارتش، خواستار در اولویت قرار گرفتن احداث دو پارک در نظر گرفته شده در زمین مشهور به قطعات ارتش شد و گفت: باید شهروندان خود در جریان اقدامات شهرداری در اجرای پروژه های عمومی قرار گیرند تا با اعلام نکته نظرات خود در احداث پروژه‌ها، مشارکت‌های لازم را داشته باشند.

انتهای پیام /