آل‌هاشم: عملیات طوفان الاقصی، معادلات قدرت در غرب آسیا را بر هم زد
آل‌هاشم: عملیات طوفان الاقصی، معادلات قدرت در غرب آسیا را بر هم زد
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: با بیان اینکه در ۶ روز گذشته گروه‌های مختلف فلسطینی با عملیات طوفان الاقصی،انتقام سختی از رژیم کودک‌کش و غاصب گرفتند، گفت: آنها معادلات قدرت در غرب آسیا را بر هم زدند.

به گزارش شمس، حجت‌الاسلام آل‌هاشم امروز در راهپیمایی مردم تبریز در حمایت از مردم مظلوم اظهار کرد: آفرین بر مردم غیور تبریز که همزمان با ایران اسلامی امروز غیرت دینی و ملی خود را به نمایش گذاشتند.

وی با بیان اینکه در ۶ روز گذشته گروه‌های مختلف فلسطینی با عملیات طوفان الاقصی،انتقام سختی از رژیم کودک‌کش و غاصب گرفتند، گفت:  آنها  معادلات قدرت در غرب آسیا را بر هم زدند همچنین این موضوع در پرونده فلسطین سمت و سویی دیگر به خود گرفته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه این اتفاق بزرگ دارای ابعاد گوناکون است، افزود: در ارزیابی نخست، عملیات طوفان الاقصی در طول ۶۰ سال گذشته بی‌سابقه بوده است، پیش از این جریان، اقدامات مقاومت عمدتا دفاعی یا به صورت عملیات‌های ویژه در برابر تهاجم و تجاوز رژیم صهیونیستی صورت می‌گرفت.

وی افزود: تمام این عملیات از نقطه نظر استفاده از اصل غافلگیری و استفاده از سلاح‌های مختلف، پیشروی زمینی و پس‌گیری زمین از اشغالگران و  به اسارت گرفتن صدها صهیونیست، بی‌نظیر بود.

امام جمعه تبریز گفت: دوم اینکه،برای تدارک و اجرای چنین عملیاتی بدون شک اقدامات اطلاعاتی،شناسایی و امنیتی بسیار پیچیده‌ای انجام شده است و با توجه به سرمایه‌گذاری اشغالگران در ایجاد دستگاه اطلاعاتی و امنیتی مستحکم بدون نفوذ، حرکت مقاومت در نوع خود مهم و ارزشمند است.

وی ادامه داد: سوم اینکه از زمان روی کار آمدن دولت جدید نتانیاهو تغییر رویکرد از راست افراطی به راست افراطی مذهبی، محافل سیاسی داخل سرزمین اشغالی و کارشناسان و مسوولان سیاسی نسبت به افزایش رویکرد افراطی و توسعه خشونت در سرزمین‌های اشغالی هشدار داده بودند اما جریان‌های افراطی درون کابینه با بی‌توجهی به اثرات تخریبی و نابودگرایانه، دست به اقداماتی علیه فلسطینیان زده بودند.

آل‌هاشم منذکر شد: اهانت به بانوان فلسطینی و ایجاد محدودیت شدید علیه فلسطینیان،تداوم آزار و دستگیری و شکنجه مردم مظلوم فلسطین از جمله این اقدام بود که جریان افراطی مذهبی با هدف فشار علیه مردم فلسطین انجام داد.

پایان پیام/