آزادی ۷۲ زندانی، حاصل مشارکت شهروندان در برنامه فرهنگی افطارلیق شهرداری تبریز
آزادی ۷۲ زندانی، حاصل مشارکت شهروندان در برنامه فرهنگی افطارلیق شهرداری تبریز
اجرای برنامه فرهنگی اجتماعی افطارلیق ویژه ماه مبارک رمضان از سوی شهرداری تبریز، موجبات آزادی ۷۲ زندانی جرائم مالی غیر عمد را فراهم کرد.

به گزارش شمس، افطارلیق عنوان ویژه برنامه ای بود که در طول ایام ماه مبارک رمضان و همچنین دو روز عید سعید فطر در اکثر مناطق تبریز برگزار شد که ضمن استقبال بسیار خوب شهروندان و میهمانان و گردشگران از این برنامه فرهنگی اجتماعی، خروجی قابل توجهی نیز داشت.

طی اجرای این برنامه که شامل اجرای موسیقی زنده، نمایش، تجلیل از خانواده های شهدا، مسابقه، جشن گلریزان و بخش های متنوع دیگر بود، شهرداری تبریز توانست با همکاری ستاد دیه استان و مشارکت مردم نوعدوست و خیّر، مبلغ مورد نیاز برای آزادی چند زندانی جرائم مالی غیر عمد را جمع آوری کند.

در این راستا و بر اساس اعلام مناطق دهگانه شهرداری تبریز، ۷۲ زندانی جرائم مالی غیر عمد با کمک شهروندان روزه‌دار به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

برنامه فرهنگی اجتماعی افطارلیق ویژه ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر از سوی شهرداری و با حمایت شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد که نکته مهم آن، مشارکت و استقبال شهروندان در فراهم کردن زمینه آزادی ۷۲ زندانی در بند جرائم مالی غیر عمد بود.

مشارکت مردمی در پروژه های شهری بخصوص برنامه های فرهنگی و اجتماعی، موضوعی است که همواره مورد تاکید یعقوب هوشیار شهردار تبریز و اعضای شورای اسلامی شهر واقع شده است.

انتهای پیام /