۵ مرداد آخرین مهلت ثبت نام دستفروشان برای ساماندهی/۱۱ نقطه در شهر تبریز برای ساماندهی دستفروشان تعیین شد
۵ مرداد آخرین مهلت ثبت نام دستفروشان برای ساماندهی/۱۱ نقطه در شهر تبریز برای ساماندهی دستفروشان تعیین شد
مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز گفت: ۱۱ نقطه از سطح شهر تبریز برای ساماندهی دستفروشان اختصاص یافت.

به گزارش شمس، ابراهیم محمدی با بیان این خبر از دستفروشان خواست: با مراجعه به سامانه bazar.tabriz.ir ثبت نام کرده و به طور دقیق به سوالات پاسخ بدهند.

وی افزود: افرادی که به هر عنوان امکان دسترسی به سامانه مذکور را ندارند می توانند با مراجعه به محل سبزه میدان به صورت حضوری مدارک لازم را ارائه کرده و نام نویسی کنند.

مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهرداری تبریز مهلت ثبت نام در طرح سامانه دستفروشان را ۵ مرداد اعلام کرد و گفت: در اجرای این طرح کلیه وانت بارها و دستفروشان نیز در قالب بازارهای هفتگی در نقاط مختلف شهر ساماندهی می‌شوند.

وی افزود: با توجه به اینکه قصد داریم افراد را در نزدیک نقطه ای که هم اکنون در حال دستفروشی هستند ساماندهی شوند پاسخ به سوالات سامانه از اهمیت بالایی برخوردار است.

محمدی گفت: تمام بررسی‌های لازم در خصوص مکان های تعریف شده، در کمیته امکان سنجی و مکان یابی که متشکل از نمایندگان دستگاه های مختلف و مناطق شهرداری تبریز بوده بررسی و تایید شده است.

وی موفقیت این طرح را در گرو همکاری و همراهی تمام دستگاه ها با شهرداری دانست و گفت: نقاط تعیین شده بزودی اطلاع رسانی می شود.

محمدی تاکید کرد: با وجود انکه در قانون برای شهرداری در خصوص ساماندهی دستفروشان تکلیفی تعیین نشده است اما شهرداری تبریز در راستای تحقق عدالت اجتماعی و ایجاد درآمد برای این قشر جامعه که از افراد کم برخوردار هستند اقدام به اجرای این طرح کرده است.