۴۴ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌ها هزینه کرده‌ایم/ انجام ۴۷۱ پروژه عمرانی در سال جاری
۴۴ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌ها هزینه کرده‌ایم/ انجام ۴۷۱ پروژه عمرانی در سال جاری
اسحقی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 350 هزار تن آسفالت‌ریزی با هزینه‌ی 44 میلیارد تومان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار شمس، «محمدحسین اسحقی» صبح امروز در جلسه شورای شهر تبریز از آسفالت‌ریزی ۳۵۰ هزار تنی طی سال ۹۹ در سطح شهر تبریز خبر داد و اظهار داشت: با وجود بیماری کرونا و بارندگی آسفالت ریزی‌ها با اصول فنی صورت گرفته است.

وی افزود: بنا بود در سه ماهه اول سال جاری ۳۰ میلیارد تومان آسفالت‌ریزی شود اما تاکنون ۴۴ میلیارد تومان هزینه صرف آسفالت شده است.

معاون عمرانی شهردار تبریز با اشاره به امکانات اندک و فرسوده‌ی پیمانکاران برای آسفالت خیابان‌های تبریز، خاطرنان ساخت: ما مشکل امکانات داریم و برای پیمانکار خریداری غلتک و تجهیزات جدید صرفه اقتصادی ندارد.

وی عنوان کرد: شهرداری تبریز دیگر نگران تامین مصالح پروژه‌های عمرانی نیست و معدنی خریداری شده است که ما را تا ۵۰ سال از خرید مصالح بی‌نیاز می‌کند.

اسحقی در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام اینکه ۵۱ درصد بودجه مناطق شهرداری، برای پروژه‌های عمرانی تعلق گرفته است، اذعان داشت: ۹۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان ارزش ۱۱۸ پروژه‌ عمرانی مجوز دار در مناطق است؛ تعداد پروژه‌های عمرانی در سال جاری ۴۷۱ مورد است که برای آن‌ها ۵۳۴ میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است.

انتهای پیام/