۴۰ زمین چمن شهرداری از بین رفت!/ دستور وزیر کشور در خصوص شرکت ورزشی باشگاه شهرداری تبریز
۴۰ زمین چمن شهرداری از بین رفت!/ دستور وزیر کشور در خصوص شرکت ورزشی باشگاه شهرداری تبریز
رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز از پیگیری اساسی حوزه ورزش توسط اعضای شورا و شهردار تبریز خبر داد و گفت: استاندار آذربایجان‌شرقی نیز به صراحت دستور تفکیک و فعالیت سازمان ورزش و باشگاه شهرداری را صادر کرده است.

به گزارش شمس، پرویز هادی صبح امروز در نود و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: از نخستین روزهای آغاز به‌کار شورای ششم، بحث ورزش و راه اندازی کمیسیون ورزش در دستور کار قرار گرفته است.

هادی از تفکیک معاونت ورزشی از سازمان فرهنگی و تاسیس شرکت باشگاه شهرداری تبریز به عنوان یکی از اقدامات شورای ششم نام برد و افزود: موضوع ورزش شامل تمام مردم جامعه است و به همین سبب اهمیت بسیاری دارد.

وی با اشاره به وضعیت حوزه ورزش در شورای پنجم، خاطرنشان کرد: در اثر اقدامات غیر ورزشی دوره قبل شورای شهر، نه تنها یک متر فضای ورزشی اضافه نشد بلکه ۴۰ زمین چمن از بین رفته و استخرهای خاوران و شهید توانا در حال ریزش بودند. همچنین چندین سالن ورزشی نیز تبدیل به اموال سازمان موتوری شده بود.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر تبریز از ارائه دستور وزیر کشور در این خصوص خبر داد و گفت: نامه موافقت همه مسئولان ذیربط در دسترس بوده و پس از مدتی نیز مجوز تاسیس سازمان را خواهند داد.

هادی با بیان اینکه اشکالات موجود در اساسنامه نیز اصلاح شده است، اظهار کرد: در نهایت باید شورای اسلامی شهر تبریز این موضوع را تصویب کند تا اجرایی شود.

وی یادآور شد: مطابق قانون، سه درصد بودجه شهرداری باید به حوزه ورزش اختصاص یابد.

انتهای پیام /