۳۰ آذر آخرین مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی در آذربایجان شرقی
۳۰ آذر آخرین مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی در آذربایجان شرقی
۳۰ آذر ماه آخرین مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی در استان آذربایجان‌شرقی همزمان باسراسر کشور اعلام شده که این ثبت ‌نام صرفاً به صورت الکترونیکی و از طریق سایت www.Ezdevaj.org امکان ‌پذیر است.

به گزارش شمس، بیست و سومین دوره ازدواج دانشجویی تحت عنوان طرح ملی «همسفر تا بهشت» به اجرا در می آید و از این رو ملاک شرکت در مراسم ازدواج دانشجویی، دانشجو بودن حداقل یکی از زوجین در زمان عقد اعلام شده است. در مواردی که هر دو زوج دانشجو هستند، فقط یکی از آنها به عنوان داوطلب اصلی می تواند ثبت نام نماید.

زوج‌هایی که تاریخ عقد آنها از یکم فروردین ماه سال ۹۷ تا ۳۰ آذرماه سال ۹۸ است، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

دانشجویان تا یک هفته پس از ثبت نام، مدارک لازم( اصل عقدنامه، اصل شناسنامه و کارت ملی زوجین، اصل کارت دانشجویی) را جهت تائید به دفتر نهاد دانشگاه یا دفتراستانی مربوطه ارائه نمایند تا ثبت نام قطعی صورت گیرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این ثبت نام در دانشگاه هایی که دفتر نهاد وجود ندارد، دانشجویان پس از ثبت نام، مدارک لازم را جهت تائید به رابط فرهنگی دانشگاه که از طرف ستاد ازدواج تعیین شده و یا دبیرخانه ازدواج دانشجویی در استان مربوطه ارائه نمایند تا ثبت نام قطعی گردد.

گزارش فارس حاکی است؛ اولین دوره ازدواج دانشجویی سال ۷۶ در دانشگاه شهید بهشتی آغاز شد و تاکنون بیش از ۵۰۰هزار زوج در آن شرکت کرده‌اند و این طرح نیز طی سال‌های اخیر در قالب طرح همسفر تا بهشت اجرایی می‌شود.