به داد مردم سهند برسید/ مزد ۱۳ سال صبوری این بود؟!
به داد مردم سهند برسید/ مزد ۱۳ سال صبوری این بود؟!
مهدی حضرت‌پور گفت: مردم سهند توانایی پرداخت مبلغ عوارض برای جاده جدید به تبریز را ندارند. گناه‌شان چیست که پس از 13 سال انتظار، جاده‌‎ای تحویل‌شان شده که هیچ امنیتی برایشان تضمین ‌نمی‌کند؟!

به گزارش شمس، «مهدی حضرت‌پور» در دیدار استاندار آذربایجان‌شرقی با مسئولین تشکل‌های دانشجویی دانشگاه تبریز اظهار کرد: زمانی که نام شما به‌عنوان استاندار معرفی شد، برخی با مطرح کردن مواردی مانند بسته شدن فضای نقد و اظهار نظر در مورد عملکرد استانداری، به انتخاب شدن شما انتقاد کردند، ولی ما با توجه به شناختی که از قبل نسبت به شما داریم میدانیم که مشی جناب خرم اینگونه نیست و با آغوش باز پذیرای نظرات مختلف هستند، لذا خواهشمندیم این رویه را حفظ نموده و فضای نقد را باز بگذارید، دوستانی که شما را به نشنیدن یا نادیده گرفتن صدای منتقدین دعوت کنند قطعا دلسوز شما نیستند.

وی ادامه داد: این برنامه ها را محدود به روز دانشجو و مناسبت های خاص نکنید، دانشجوها و قشر نخبگانی را تبدیل به بازوی نظارتی خود در استان بکنید که برکات آن را خواهید دید، در مقابل مفسدان، پدرخوانده‌ها و کسانی که همیشه سهم خواه هستند بایستید و خواهید دید که ما دانشجویان انقلابی پشت سر شما خواهیم جنگید.

نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی سهند با بیان اینکه از طرف ۱۲۰ هزار نفر مردم شهر سهند اینجا هستم تا خدمتتان عرض کنم که به داد مردم سهند برسید، توضیح داد: این مردم توانایی پرداخت مبلغ عوارض برای جاده جدید به تبریز را ندارند. گناه‌شان چیست که پس از ۱۳ سال انتظار، جاده‌‎ای تحویل‌شان شده که هیچ امنیتی برایشان تضمین ‌نمی‌کند.

وی متذکر شد: اتوبان تبریز – سهند فاقد روشنایی‌ست و حتی آنتن تلفن همراه هم ندارد، تازه باید برای تردد از آن پول نیز پرداخت کنند؟ آیا این مزد ۱۳ سال صبوری و نجابت در مقابل خلف وعده‌هاست؟ چه قراردادی با پیمانکار بسته شده که هیچکس نمی‌داند؟ اکنون چاره کار چیست؟ مسئولین محلی سهند اذغان دارند حل این مسئله به این سادگی‌ها نیست و عزم ملی می‌طلبد.

این فعال دانشجویی در خصوص مطالبات خود خطاب به استاندار آذربایجان‌شرقی تأکید کرد: شما بانی این عزم شوید و مسئولین دیگر را پای کار بیاورید تا این مشکل حل شود و بیش از این شرمنده مردم مظلوم سهند نشویم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اکنون آنچه باید بشود ها را خدمتتان عرض کردیم و سال بعد قطعا مطالبه‌ی عملکرد از شما خواهیم داشت.

انتهای پیام /