۱۸و ۱۹ خرداد آذربایجان‌شرقی پنجمین مقصدِ دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهور
۱۸و ۱۹ خرداد آذربایجان‌شرقی پنجمین مقصدِ دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهور
استاندار آذربایجان‌شرقی زمان دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به آذربایجان شرقی را ۱۸ و ۱۹ خرداد ماه اعلام کرد و گفت: آذربایجان شرقی پنجمین مقصد رئیس جمهور در دور دوم سفرهای استانی است.

به گزارش شمس، عابدین خرّم در گفت‌وگو با خبرنگاران  آخرین وضعیت اجرای مصوبات دور اول سفر استانی رئیس جمهور و برنامه‌های دومین سفر استانی را تشریح کرد.

وی زمان دومین سفر استانی رئیس جمهور و هیأت دولت به آذربایجان شرقی را ۱۸ و ۱۹ خرداد ماه اعلام کرد و گفت: آذربایجان شرقی پنجمین مقصد رئیس جمهور در دور دوم سفرهای استانی است و این سفر دومین سفر رئیس جمهور به استان در طول یک‌سال گذشته است است که از لحاظ منابع، اعتبارات، مصوبات و همچنین فرصت کافی برای اجرای پروژه ها قدم رو به جلویی خواهد بود.

وی افزود: در سفر اول رئیس جمهور به استان، اصل بر اتمام پروژه های نیمه تمام بود؛ ۲ هزار پروژه بزرگ و کوچک در آذربایجان شرقی وجود داشت که برخی از آنها در ابعاد ملی جزو پروژه های مهم است و برخی دیگر در سطح استان و شهرستان تعریف شده است.

خرّم به پروژه‌های نیمه تمام استان اشاره کرد و گفت: بر اساس محاسبه ای که انجام شده، اگر بنا بود این پروژه ها به روال عادی پیش برود، ۲۰ سال زمان نیاز بود و متاسفانه برخی از این پروژه‌ها ۲۰ سال بود که به صورت نیمه‌کاره رها شده بود.

وی افزود: در سفر سال گذشته یک اولویت بندی و فازبندی در سه قسمت برای اجرای این پروژه ها انجام گرفت. پروژه هایی که در سطح ملی دارای اهمیت هستند و همچنین از پیشرفت ۷۰ درصد و بالاتر برخوردارند در اولویت قرار گرفتند. منابعی که برای این پروژه ها پیش بینی شده بود اعداد بزرگی بود که با کارشناسی های انجام گرفته در استان ۱۸۰ پروژه در مقیاس های مختلف مورد تصویب قرار گرفت.

پایان پیام/